کد خبر: ۷۹۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۶
مدیرکل بهزیستی استان کرمان معضلات اجتماعی به ویژه کودک آزاری را ناشی از فقر فرهنگی، اقتصادی و عدم آگاهی خانواده‌ها دانست.
چرا کودک‌آزاری می‌شود؟
به گزارش خبرداغ ،  "عباس صادق‌زاده" ضمن اظهار تاسف از انتشار فیلم آزار و اذیت کودکان کار در کرمان گفت: بر اساس قوانین برنامه ششم توسعه سازمان بهزیستی به عنوان اصلی‌ترین متولی مسائل اجتماعی مدیریت و پیگیری این وقایع را بر عهده دارد که به محض انتشار کلیپ کودک آزاری با شهردار، استاندار و دادستان استان کرمان جهت پیگیری و برخورد با این اتفاق ارتباط برقرار شد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه معضلات اجتماعی به ویژه کودک آزاری ناشی از فقر فرهنگی، اقتصادی و عدم آگاهی خانواده‌هاست، عنوان کرد: با مشارکت و همکاری همه افراد و مسئولین به ویژه شهرداری وهمچنین ارتقاء دانش اجتماعی افراد و خانواده ها باید مسائل مربوط به ساماندهی کودکان کار و خیابان را حل و فصل کرد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به وجود دو مرکز نگهداری کودکان کار و خیابان در کرمان بیان کرد: یک مرکز روزانه با ظرفیت 150 نفر و یک مرکز شبانه روزی با ظرفیت 25 نفر به کودکان کار و خیابان خدمات حمایتی ارائه می کنند.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: