کد خبر: ۷۹۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
تعداد بازدید: ۲۶۶
مصر امروز (یکشنبه) از تمدید وضعیت فوق‌العاده در تمامی مناطق این کشور برای سه ماه دیگر خبر داد. بدین ترتیب وضعیت فوق‌العاده در مصر به دومین سال خود نزدیک می‌شود.
وضعیت فوق‌العاده در مصر برای هفتمین بار تمدید شدپارلمان مصر امروز (یکشنبه) با دستور ریاست جمهوری مبنی بر تمدید وضعیت فوق‌العاده در تمامی مناطق مصر برای سه ماه دیگر موافقت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روسیا الیوم، پارلمان در بیانیه‌ای علت این موافقت را شرایط امنیتی کشور عنوان کرده است.

تمدید وضعیت فوق‌العاده در مصر برای هفتمین بار است که صورت می‌گیرد.

بر اساس وضعیت فوق‌العاده، مسئولان می‌توانند مطبوعات و وسایل ارتباطی را زیر نظر داشته و اختیارات ارتش و پلیس را برای تفتیش‌ها و بازرسی‌ها و اتخاذ تدابیری از سوی آنها گسترش دهند. همچنین امکان ارجاع پرونده‌هایی به دادگاه‌های فوق‌العاده به وجود می‌آید و نیز مقامات می‌توانند مناطقی را تخلیه کرده و مقررات منع آمد و شد را إعمال کنند که این مسئله انتقادات حقوقی را به دنبال داشته است.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: