کد خبر: ۷۹۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۴۲
باشگاه استقلال در جریان جذب یک مهاجم خارجی مرتکب یک اشتباه بچه گانه شده است.
گاف بزرگ استقلال در خرید مهاجم نامدار خارجیبه گزارش خبرداغ ، با شروع فصل و نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران، هواداران استقلال انتظار داشتند مدیران این تیم جبران خرید‌های اشتباه و البته افتضاح یکی دو فصل اخیر را بکنند و با جذب چند مهرۀ تاثیر گذار مجدداً این تیم را به روز‌های اوج خودش بازگرداند.

 

درست برعکس انتظار هواداران و اهالی فوتبال تا این لحظه هیچ بازیکن بزرگی برای تیم جذب نشده و باید منتظر روز‌های بحرانی آبی‌پوشان در نیم فصل دوم بود. بهانه مدیران استقلال این بود که تیم نقل‌و‌انتقالاتی آبی‌پوشان قصد دارد در سکوت خبری کامل کرش را انجام بدهد و به دور از هیاهو بازیکنان مدنظرش را جذب کند. به نوشته ورزش 11، اما گاف بزرگ استقلال در این مورد هم سوژه محافل ورزشی شده است. منتشر شدن متن دعوت نامۀ استقلال برای بازیکن پاراگوئه‌ای گاف عجیبی بود که حتی خود شفر هم از این موضوع متعجب شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: