کد خبر: ۷۹۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۸
باشگاه پیکان برنامه‌ای برای جذب مهاجم پرسپولیس که در لیست خروجی این تیم قرار گرفته ندارد.
فرکی لیست خروجی ندارد/ پیکان مهاجم پرسپولیس را نمی‌خواهدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در حالی که شنیده می‌شد احتمال بازگشت گادوین منشا بعد از کنار گذاشته شدن از لیست بازیکنان پرسپولیس به تیم پیکان وجود دارد، مشخص شد باشگاه پیکان هیچ برنامه‌ای برای جذب منشا ندارد.

 

بالا رفتن قیمت و افت کیفت و توان گلزنی در این بازیکن باعث شد تا پیکانی‌ها هیچ علاقه‌ای برای به خدمت گرفتن دوباره این بازیکن نداشته باشند. این خبری است که محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان آنرا اعلام کرد.

 

همچنین حسین فرکی سرمربی جدید این تیم اعلام کرده برای نیم فصل دوم هیچ لیست خروجی ندارد و از بازیکنان این تیم هم خواسته درخواستی مبنی بر جدایی از این باشگاه نداشته باشند. به نوشته مهر، سرمربی جدید پیکان در صورت نیاز و به منظور تقویت تیمش، ممکن است نام یکی دو بازیکن را بعنوان بازیکنان مورد نیاز برای نیم فصل دوم به باشگاه اعلام نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: