کد خبر: ۷۹۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۰۸
علی اصغر یوسف‌نژاد نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه از مجموع ۴۰ نماینده ۲۲ نفر موافق، ۱۶ نفر مخالف و ۴ نفر رای ممتنع دادند و در مجموع کلیات لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جلسه نوبت عصر این کمیسیون جزئیات لایحه بررسی می‌شود.
کلیات لایحه بودجه ۹۸ تصویب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، نایب رئیس کمیسیون تلفیق از تصویب کلیات لایحه بودجه ۹۸ کل کشور در این کمیسیون خبر داد.

علی اصغر یوسف‌نژاد نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در گفتگو با  تسنیم، با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه پس از استماع نظر مخالفان و موافقان کلیات لایحه بودجه ۹۸ در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه از مجموع ۴۰ نماینده ۲۲ نفر موافق، ۱۶ نفر مخالف و ۴ نفر رای ممتنع دادند و در مجموع کلیات لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.

نایب رئیس کمیسیون تلیق بودجه ۹۸، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جلسه نوبت عصر این کمیسیون جزئیات لایحه بررسی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: