کد خبر: ۷۹۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۳۱۴
مهاجم نوک تیم‌ملی با درخشش در جام ملت‌ها ارزشی چند میلیاردی پیدا کرده است.
شاه ماهی نقل و انتقالات سرخپوشان یک شبه قیمتش 10 برابر شد! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم ملی کشورمان روز گذشته موفق شد دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا را با پیروزی پشت‌سر بگذارد.


سردار آزمون با دبل در این دیدار حالا با سه گل‌زده در صدر جدول گلزنان ایستاده است. با توجه به حضور فیکس او در ترکیب کارلوس کی‌روش، این مهاجم جوان می‌تواند امید زیادی به کسب عنوان آقای گلی داشته باشد.

سردار که پیش از آغاز جام ملت‌ها تیتر یک روزنامه‌ها و سایت‌های ورزشی بود و حاشیه‌های فراوانی درخصوص پیوستن احتمالی او به تراکتورسازی وجود داشت، حالا با بازی‌های درخشان خود قیمت نجومی پیدا کرده است.

اگر سردار بتواند عنوان آقای گلی را تا روز آخر حفظ کند، قطعاً قیمتی چند برابر حال حاضر در فصل نقل‌وانتقالات پیدا خواهد کرد.

 



گفتنی است که سران باشگاه روبین کازان پیش از شروع تورنمنت امارات اعلام کرده‌ بودند که پس از بازی‌های جام‌ ملت‌های آسیا سردار آزمون را خواهند فروخت.

با این اوصاف، احتمال پیوستن آزمون به تیم‌های لیگ برتری را باید نزدیک به صفر دانست و باید منتظر ماند و دید که چه تیم‌هایی در قاره سبز خواهان جذب او می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: