کد خبر: ۷۹۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۱
دادستان کرمان در خصوص کلیپ کودک آزاری منتشر شده در فضای مجازی گفت:به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کرده ایم و متهمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند و متهم اصلی بازداشت شده است.
عامل کودک آزاری درکرمان بازداشت شددادستان کرمان در خصوص کلیپ کودک آزاری منتشر شده در فضای مجازی گفت:به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کرده ایم و متهمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند و متهم اصلی بازداشت شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری اظهار داشت: با توجه به مشاهده و رصد فیلمی در فضای مجازی توسط معاونت امور فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با موضوع کودک آزاری، بلافاصله از سوی معاونت مربوطه اعلام جرم شد .

وی اعلام کرد: علیرغم عدم طرح شکایت از سوی افراد، به عنوان مدعی العموم و من باب کودک آزاری و تخلف از مفاد قانونی و ارتکاب جرم، علیه مسئولان ذی ربط اعلام جرم و در این رابطه پرونده ای، از جنبه عمومی اعلام جرم و متهم اصلی دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.

سالاری تصریح کرد: تمامی افرادی که در این رابطه کوتاهی، قصور و جرمی انجام داده اند تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

دادستان کرمان بیان کرد: فضای مجازی به صورت مستمر و شبانه روزی کنتر ل و رصد می شود و در صورت وقوع جرم اقدامات مقتضی در جهت مقابله با جرائم انجام خواهد گرفت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: