کد خبر: ۷۹۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۷
شاید برایتان جالب باشد بدانید کمبود برخی از گروههای ویتامین می تواند چهره شما را نازیباتر از آن چه که هست نشان دهد. این مشکل را می توان با تغذیه بهتر جبران کرد.
با ویتامین ها چهره خود را زیباتر کنیدشاید برایتان جالب باشد بدانید کمبود برخی از گروههای ویتامین می تواند چهره شما را نازیباتر از آن چه که هست نشان دهد. این مشکل را می توان با تغذیه بهتر جبران کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، مصرف برخی از خوراکی ها کمک می کند شما جوان تر به نظر برسید. گاهی کمبود مصرف ید و مواد معدنی منجر به پف کردن چشم ها می شود. بنابراین سعی کنید از مواد معدنی و نمک یددار استفاده کنید و در غذاهای خود از سبزیجات و حبوبات بیشتری استفاده کنید.

خشکی پوست چهره و عدم لطافت آن نیز اغلب با عدم مصرف مواد روغنی سالم مثل روغن زیتون ارتباطی معنادار دارد. بنابراین سعی کنید در سالاد و غذاهای خود از روغن زیتون استفاده کنید. چشم ها و صورت خسته می تواند با کمبود آهن بدن نیز مرتبط باشد، بنابراین سعی کنید در مواد غذایی مصرفی خود از خوراکی هایی که آهن بیشتری دارند استفاده کنید. مصرف اسفناج تازه یک روش عالی برای درمان مشکلات فقر آهن است.


اگر لثه هایتان ضعیف شده و با گاز زدن ساده ترین خوراکی ها خونریزی می کند بهتر است مصرف ویتامین D بدن خود را بهبود ببخشید. ویتامین D می تواند بدن انسان را تقویت کرده و مانع از خونریزی های بی مورد لثه ها شود.

اگر صورتتان شادابی خود را از دست داده بیشتر ویتامین C  بخورید تا ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن خود پوستی شاداب تر هم داشته باشید .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: