کد خبر: ۷۹۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۶
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است: بازی ایران مقابل عراق همیشه در سطح بالایی برگزار می‌شود.
آزمون مهاجم است و باید گلزنی کند/ بازی با عراق حساس‌ترین بازی این گروه خواهد بودبه گزارش خبرداغ ، اشکان دژاگه پس از پیروزی ایران مقابل تیم ویتنام در خصوص این بازی گفت: بعد از مسابقه اول در مسابقه دوم هم خوب بود این بازی را بردیم و حالا به بازی سوم فکر می‌کنیم. در بازی بعد بازی سختی در انتظار ما خواهد بود. بازی مقابل عراق همیشه در سطح بالایی قرار دارد و حالا باید ما برای این مسابقه مهم 4 روز فرصت ریکاوری داریم و با تمرکز بالا به فکر بازی با عراق هستیم.

 

دژاگه در ادامه افزود: می‌دانم این بازی بهترین و حساس‌ترین این گروه خواهد بود همانطور که گفتم بازی با عراق در سطح بالایی برگزار می‌شود. 4 سال پیش بازی فشرده و سختی مقابل این تیم داشتیم. باید ببینیم چه اتفاقی برای این بازی خواهد افتاد.

 

وی در خصوص شرایط تیم ملی پس از برد مقابل ویتنام گفت: در شرایط روحی و بدنی خیلی خوبی قرار داریم، 6 امتیاز داریم باید تلاش کنیم در بازی سوم هم به هدف‌مان برسیم.

 

کاپیتان تیم ملی ایران در مورد گلزنی سردار آزمون اضافه کرد: او وظیفه‌اش را انجام می‌دهد، مهاجم است و باید گلزنی کند. الان حس می‌کنم باید بازی به بازی پیش برویم. استرالیا، کره، ژاپن، بهترین‌ها هستند اما الان باید تمرکزمان برای بازی با عراق باشد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: