کد خبر: ۷۹۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۲۰
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به مربی اعتراض نکردم بلکه نسبت به داور معترض بودم.
آزمون: داور بی‌مورد به ما کارت می‌داد/ هیچوقت به مربی‌ام اعتراض نمی‌کنمبه گزارش خبرداغ ، سردار آزمون بعد از پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل ویتنام و ۲ گلی که خودش زد در جمع خبرنگاران گفت: نمی‌خواهم بگویم برادران خودم چون من از آنها کوچکترم اما برادران خودم خوب کار می‌کنند و من چون مهاجم هستم ۹۰ درصد توپ‌ها به مهاجمان می‌رسد. از گلزنی‌ام خیلی خوشحالم اما مهمتر از گلزنی برای ما موفقیت تیم ملی است و خداراشکر که ۳ امتیاز را گرفتیم.

 

آزمون در مورد اینکه خبرنگاران فکر می‌کردند شما به دنبال هت‌تریک در این بازی هستید اما ۲ گل شما به ۳ نرسید، گفت: من هر موقع که در بازی حضور دارم هیچ وقت متوقف نمی‌شوم، همیشه دوست دارم که حرکت کنم، خدا گفته از تو حرکت از من برکت و من حرکت می‌کنم تا خدا به من برکت بدهد و خداراشکر در همه بازی‌ها باید بهتر از این هم بازی کنم.

 

وی در مورد اینکه به آقای گلی هم فکر می‌کند یا نه، گفت: خدا شاهد است که من راجع به فوتبال حرف نمی‌زدم، خیلی‌ها میخواستند من را به حاشیه بکشانند اما من با خانواده‌ای که داشتم و صحبت‌هایی که با پدرم و مربیان می‌کردم به من گفتند که چگونه باید رفتار کنم، این انتقادهای الکی نه فقط در مورد من بلکه شاید بازیکنی ۱۸ ساله باشد، باید کاری کنیم که بازیکن پیشرفت کند، در اروپا وقتی جوانی به جایی می‌رسد همه تلاش می‌کنند که او به مقامات بالا برسد اما در ایران اینگونه نیست، وقتی کسی به جایی می‌رسد همه می‌خواهند او را بزنند اما شاید ندانند که تاکتیک تیم ملی در مورد چه بوده و چه کاری انجام می‌دهیم، کسی در مورد اینها حرف نمی‌زد اما کسانی هم بودند که از من حمایت کردند و دستشان درد نکند و دست تک تکشان را می‌بوسم، امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی قهرمان آسیا شود.

 

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه هنگام ترک زمین شائبه‌ای ایجاد شد که تو از تعویضت ناراحت بودی، عنوان کرد: هیچوقت نمی‌بینید که من به مربی اعتراض کنم من نسبت به داور معترض بودم، ما به هرکسی در زمین می‌خوردیم کارت زرد نشان می‌داد، یعنی چه؟! موقعی که می‌خواستم بیایم بازیکن حریف با کف پا روی سر مهدی ترابی آمد، سر آن مسئله داشتم بحث می‌کردم، داور هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌داد، کارت زردهایی که به ما نشان داد بی‌مورد بود، اگر موردی داشت مشکلی نبود.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: