کد خبر: ۷۹۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۸
هواداران تیم ملی فوتبال ایران در بیرون از ورزشگاه اقدام به تشویق بازیکنان و مربیان کردند.
به گزارش خبرداغ ، در حالی که قرار است دیدار تیم های ایران و ویتنام از ساعاتی دیگر در ورزشگاه آل نهیان برگزار شود تعدادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران در بیرون از ورزشگاه مشغول کری خوانی و تشویق تیم ملی هستند.

 

* افراد مختلفی که در بیرون از ورزشگاه حضور دارند در مورد دیدار امروز تیم ملی با ویتنام از ایرانی ها سوال می کنند. دو گردشگر نیجریه ای هنگامی که هواداران تیم ملی را دیدند برای ایران آرزوی موفقیت کردند. یکی از هواداران نیجریه ای با اشاره به بازی ایران و نیجریه در جام جهانی 2014 ایران را تیم قدرتمند در مسابقات جام ملتهای این دوره خواند.

 

 

*تعدادی از هواداران تیم ملی ویتنام در بیرون از ورزشگاه حضور دارند.

 

* یکی از مشوقین تیم ملی ایران نیز در بیرون از ورزشگاه با طبل مشغول تشویق بازیکنان ایران است. تعدادی از هواداران ایران هم با مشاهده وی بازیکنان را تشویق می کنند.

 

 

* بازیکنان ایران و ویتنام ساعت 13 وارد استادیوم شدند.

 

دیدار دو تیم از ساعت 15 آغاز می شود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: