کد خبر: ۷۹۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۲۷۵
با صدور پیامی
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور تبریک گفت.
معاون رئیس جمهوری فرا رسیدن روز پرستار را تبریک گفت

به گزارش خبرداغ  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،  در پیام تبریک علی اصغر مونسان آمده است:

«روز میلاد عقیله بنی هاشم، اسوه صبر و حیا، بانوی حمیت و حماسه، پرستار مجروح ترین لحظه های هجوم درد، حضرت زینب (س) بر همه کسانی که در کلاس صبر و ایستادگی اش نشسته اند، به خصوص جامعه خدوم پرستاری مبارک باد.

بدون شک پرستاران خدمت به خلق را بزرگترین افتخار خود می دانند و با تأسی از سیره حضرت زینب (س) در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان چراغ امید را در دل خانواده ها روشن و روح همدلی و انسان دوستی را در کالبد جامعه جاری می کنند.

تلاشهای سخت کوشانه جامعه پرستاری را پاس می دارم و توفیق روزافزون یکایک پرستاران را جهت خدمت به جامعه از خداوند متعال خواستارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: