کد خبر: ۷۹۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۷۳۹
آبی پوشان پایتخت از دیروز اردوی آماده‌سازی نیم‌فصل خود را در آنتالیای ترکیه برپا کرده‌اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  آبی پوشان پایتخت از دیروز اردوی آماده‌سازی نیم‌فصل خود را در آنتالیای ترکیه برپا کرده‌اند و از این رو سرمربی استقلال خیلی دوست دارد تا بازیکنان جدیدی که مد نظر دارد هم برای هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان در این اردو حضور داشته باشند.

یکی از این بازیکنان جپاروف است که صحبت‌هایی در مورد بازگشت او به استقلال مطرح شده است. جپاروف هنوز ۶۰ هزار دلار از زمان حضورش در باشگاه استقلال طلب دارد و بازگشتش به این تیم را منوط به دریافت این پول کرده است. موضوعی که به دلیل مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز تحقق پیدا نکرده است. البته مسئولان باشگاه استقلال در حال رایزنی با این هافبک ازبکستانی هستند تا با شرایطی او را راضی به حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم بکنند.

 

 

استقلالی‌ها همچنان در انتظار جپاروف!

 با وجود اینکه امیرحسین فتحی و مسئولان باشگاه استقلال تهران اعلام کرده بودند قرار است در سکوت برنامه‌های راهبردی برای خرید بازیکنان مدنظر وینفرد شفر را دنبال کنند اما تا امروز آنها بازیکنی را معرفی نکرده‌اند ولی در مقابل هر روز شایعه ورود یک گزینه ناشناخته به لیست شفر مطرح است. 

 

جدی‌ترین گزینه‌ای که آبی‌ها به دنبال آن هستند سرور جباروف بود که مطالبات فصل گذشته‌اش را دریافت کرده اما به گفته مسئولان باشگاه از حضور در تست پزشکی برای پشت سر گذاشتن مراحل پایانی عقد قرارداد سر باز می‌زند و مشخص نیست که دوباره آبی‌پوش می‌شود یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: