کد خبر: ۷۹۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۳۶۷
ستار‌ۀ تیم ملی ایران اسلحۀ پنهان برانکو در نیم‌فصل دوم خواهد بود.
اسلحه پنهانی که سرمربی پرسپولیس در نیم فصل دوم رو می کند! + عکس به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،به احتمال زیاد برانکو سرمربی پرسپولیس در رقابت های نیم‌فصل دوم لیگ برتر کشورمان از حضور مهدی ترابی ستاره تیم ملی سود سرشاری خواهد برد.

 

مهدی ترابی ستارۀ جوان تیم ملی ایران پس از درخشش شایانی که در تیم علی دایی داشت برای ادامۀ فصل به جمع پرسپولیسی ها اضافه خواهد شد. وینگر 24 ساله پرسپولیس، در  نیم‌فصل اول در سایپا مهرۀ کلیدی تیم علی دایی بود و باعث شد سایپا به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند.

 

بازی‌های درخشان مهدی ترابی سبب شد تا این بازیکن در جمع 23 نفرۀ کارلوس کی‌روش برای جام ملت‌ها حضور داشته و در بازی اول با یمن در ترکیب اصلی باشد. بازی زیبای او باعث شده است که این بازیکن احتمالاً در بازی امروز با ویتنام هم جزء یازده مرد اصلی تیم ملی ایران باشد.

 

 

گفتنی است، ظاهرا برانکو قصد دارد از شریفی در پست وینگر و از ترابی در خط حمله استفاده کند، مهدی شریفی در تمرینات در این پست تست شده و عملکرد نسبتا مناسبی از خود به جا گذاشته است.

 

لازم به ذکر است، مهدی ترابی در سایپا ۴ کارته شده و  اخطارهای او در لیگ محاسبه می‌شود و اولین بازی در لیگ برتر را را برای پرسپولیس از دست می دهد و جلوی پدیده غایب است، چنانچه در اردوی تیم ملی نباشد مقابل سپیدرود در جام حذفی می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.»

 

مهدی ترابی سرمربی و هواداران پرسپولیس را امیداوار کرده است تا در ادامۀ فصل و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های چشم‌نواز خود را در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت ادامه دهد و با سرعت و تکنیک نابش اسلحۀ پنهان برانکو در کنار دیگر ستارۀهای پرسپولیس باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: