کد خبر: ۷۹۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۴۹۰
باشگاه روبین کازان تصمیم گرفته سردار آزمون را به فروش برساند.
انتقال سردار آزمون به تراکتورسازی جدی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه روبین کازان روسیه تصمیم گرفته هزینه‌های خود را کاهش دهد و در این میان تصمیم گرفته با چند بازیکن خود برای کاهش دستمزد مذاکره کند.

 

اما کازان، برخی دیگر از بازیکنان گران‌قیمت خود را در لیست فروش قرار داده است که سردار آزمون نیز یکی از آن بازیکنان است. لژیونر ایرانی در این تیم 1میلیون 500 هزار یورو دستمزد می‌گیرد که او را در سیاهه بازیکنان گران‌قیمت محسوب می‌شود.

 

به این ترتیب تنها باشگاه ایرانی که می‌تواند دستمزد قابل توجه ای به آزمون پرداخت کند تراکتورسازی است که چندی پیش نیز با او مذاکراتی داشت. به نوشته ورزش سه ، روابط بین این بازیکن و باشگاه تبریزی بسیار دوستانه است و این احتمال وجود دارد که آزمون اگر پیشنهاد خارجی نداشته باشد، پیراهن سرخ تی‌تی‌ها را در بازگشت فوتبال ایران به تن کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: