کد خبر: ۷۹۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۹۶
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: پیش‌بینی شده از فردا (مخصوصاً فردا شب) محورهای مواصلاتی استانهای غربی و شمال غربی کشور در ارتفاعات شاهد بارش برف باشد.
پیش‌بینی بارندگی شدید در جاده های غربی و شمال غربی

به گزارش خبرداغ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: پیش‌بینی شده از فردا (مخصوصاً فردا شب) محورهای مواصلاتی استانهای غربی و شمال غربی کشور در ارتفاعات شاهد بارش برف باشد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در ورودی کلان‌شهرها اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین ـکرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل فردیس تا گرمدره سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شهریار ـ تهران، پاکدشت ـ تهران و جاده مخصوص کرج ـ تهران افزود: ترافیک در هر دو محور آزادراهی و محور قدیم قم ـ تهران و ساوه ـ تهران پرحجم است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده از فردا (مخصوصاً فردا شب) محورهای مواصلاتی استانهای غربی و شمال غربی کشور (بیش از 10 استان) در ارتفاعات شاهد بارش برف باشد و با توجه به برودت هوا یخ‌زدگی سطح معابر و راه‌ها، روی دهد.

رحمانی تصریح کرد: پیش‌بینی شده محورهای مذکور با حجم بالای بارشها روبه‌رو باشد که رانندگان باید تجهیزات زمستانی را به همراه داشته و نسبت به تجهیز خودرو، استفاده از زنجیرچرخ و باک بنزین پر اقدام کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور یادآور شد: شماره تلفنهای 120 و 88255555 در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور آماده پاسخگویی به سؤالات مردم درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: