کد خبر: ۷۹۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۳۰۷
دیروز اخباری درباره مصدومیت شجاع خلیل‌زاده، مدافع خوب و مازنی سرخ‌پوشان به گوش می رسید که کمی برای هواداران و کادر فنی پرسپولیس نگران کننده شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  شاگردان برانکو در حالی اردوی آمادگی خود را در قطر برگزار می‌کنند، که برانکو به غیر از دو، سه بازیکن این تیم که در اختیار تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست، همه بازیکنانش را در اختیار دارد و تقریباً با تیمی کامل، شاگردانش را برای رقابت‌های سنگین نیم فصل دوم آماده می‌کند و البته نگرانی بابت شاگردانش ندارد.

 

در این بین البته خبرهایی درباره مصدومیت شجاع خلیل‌زاده، مدافع خوب و مازنی سرخ‌پوشان به گوش رسید که کمی برای هواداران و کادر فنی پرسپولیس نگران کننده شده است.

 

 

خلیل‌زاده پیش از این در رقابت‌های لیگ برتر از ناحیه گردن احساس درد داشت که با تلاش پزشکان پرسپولیس توانست در بازی‌های تیمش حضور داشته باشد. او در تمرینات روزهای گذشته مشکلی برای همراهی تیم نداشته اما ظاهراً با فشار تمرینات، شجاع مجددا در گردنش احساس درد کرده است.

 

خلیل‌زاده در تمرینات اردوی قطر نیز مجبور به ماساژ درمانی شده تا بتواند وضعیت خود را  برای تمرینات گروهی مطلوب سازد. به نوشته برنا، به گفته پزشکان پرسپولیس مصدومیت شجاع چندان جدی نیست و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: