کد خبر: ۷۹۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۶۳۰
مدافع ارزشمند تیم سرخپوشان پایتخت این روزها از مسئولین باشگاه پرسپولیس دلخور است.
گلایه دردناک ستاره پرسپولیس از سرمربی تیم + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدافع ارزشمند تیم سرخپوشان پایتخت این روزها دلخور است و دلِ خوشی از کادرفنی و مسئولان پرسپولیس ندارد.

 

 محمد انصاری مدافع مستحکم سرخپوشان با توجه به مصدومیتی که در دیدار پرسپولیس با کاشیمای ژاپن به وجود آمد به دلیل پارگی رباط چند ماهی را خانه‌نشین خواهد بود، در روزهای گذشته به دلیل خط خوردن اسمش از لیست پرسپولیس بسیار دلخور بود و واکنش‌های متفاوتی در دنیا مجازی به این موضوع نشان می‌داد تا دلخوری خود را بیان کند.

 

 بر همین اساس این مدافع مستحکم و ارزشمند پرسپولیسی ها که این روزها در تعطیلات زمستانی به سر می برد، پیامی به گلایه از رفتارهای چند وقت گذشته مسئولین باشگاه در صفحه شخصی اش به نمایش گذاشته است.

 

محمد انصاری در صفحه شخصی اش با عکسی از خود و محسن ربیع خواه نوشت: «حکایت رفاقت حکایت سنگ های کنار ساحله، اول یکی یکی جمع شون میکنی تو بغلت بعدش یکی یکی پرتشون میکنی تو آب؛ اما بعضی وقتا سنگهای قیمتی گیرت میاد که هیچ وقت نمیتونی پرتشون کنی... ممنون بابت حضورت دوست گرانبها و خوبم»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: