کد خبر: ۷۹۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
تعداد بازدید: ۷۳۹
فال روزانه جمعه 21 دی 1397
متولد فروردین : شما می‌خواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می‌دانستند در خلا هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت‌هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می‌شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می‌شود. ﺁبان شما در تصمیم گیری‌های مهم زندگی خود نقشی زیادی ندارید یا این تصمیمات برای شما گرفته می‌شود یا این که خودتان تمایلی ندارید برای ﺁینده‌تان برنامه ریزی کنید به همین دلیل هر حرفی را که بقیه به شما می‌گویند برایتان تفاوتی ندارد، صحبت‌هایشان درست باشد یا نادرست فقط ﺁنها را اجرا می‌کنید. این قدر بی انگیزه به کارهایتان ادامه ندهید برای ادامه زندگی‌تان باید انگیزه داشته باشید تا موفق شوید. ﺁذر شما در این روزها استرس‌های فراوانی را در قلب خود احساس می‌کنید به همین دلیل نمی‌توانید کارهایتان را انجام دهید و بسیاری از کارهای شما ناتمام بر روی زمین مانده‌اند. مهم این است که در تمام تصمیماتی که می‌گیرید موفق شوید مهم این است که شما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کارهایتان انجام داده‌اید.

متولد اردیبهشت : شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

متولد خرداد : اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.

متولد تیر
: الان زمان خوبی است که آن اصول اساسی که زندگی کاری‌تان را موثر و مفید می‌سازد را بنا کنید. اگر بتوانید کمتر تمایلات خود را بیان کنید، می‌تواند به پیشرفت شما در یک موقعیت اجتماعی کمک می‌کند. اما الان،‌ ونوس خوش گذران در نشان شما قرار گرفته و میتواند شما را به اوج برساند. اینکه شما در روزهای آینده با این انرژی آتشین خود چه کار می‌خواهید بکنید، انتخاب خودتان است. اما به یاد داشته باشید که عمق و شدت این اشتیاق مهم است تا شما موفق شوید در غیر این صورت شما بسرعت تمایل تان را از دست خواهید داد.

متولد مرداد : ممکن است امروز نیاز پیدا کنید که به مسائل خانوادگی‌تان توجه کنید، اگرچه این کار برایتان مشکل ساز نیست، اما می‌تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینکه به خاطر کارهایی که مجبورید انجامشان دهید اعتراض کنید، اولویت را به کارهایی بدهید که هم اکنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر کار بروید. وقتی که توانستید کارهایتان را در کمترین زمان ممکن که اصلاً تصورش را هم نمی‌کردید به اتمام برسانید، شگفت‌زده خواهید شد.

متولد شهریور : شما در امروز سرشار از عشق و علاقه به اطراف و محیط زندگی تان هستید. به همین دلیل صحبت‌ها یا رفتارهایی که انجام می‌دهید باعث می‌شوند که افراد زیادی جذب شما شوند. فقط لازم بدانید که انرژی‌های خود را در چه مسیری سرمایه گذاری کنید تا در مدتی کوتاه‌تر پاسخ دلخواه شما را بدهد به این مسئله دقت بیشتری را داشته باشید. ﺁبان شما امیال و ﺁرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانید بهتر است کمی از این ﺁروزها و بزرگی ﺁنها بکاهید زیرا در رویا انسان می‌تواند به همه چیز برسد اما در واقعیت شما نیازمند تلاش هستید تا به هدف خود برسید البته انسان پله به پله بالا می‌رود نمی‌شود که یکدفعه از پله ی اول به پله ی ﺁخر برسید. شخص یا اشخاصی در این روزها بسیار به شما فکر می‌کنند و در چند روز ﺁینده صحبت‌هایی را نیز با شما مطرح خواهند کرد. ﺁذر شما نقشه‌هایی را که مدت‌های مدیدی بود در ذهن داشتید به نتیجه رسانده‌اید و امروز از این نتیجه‌ها بسیار خوشحال و خرسند هستید. اما بهتر است بدانید همیشه وضع به همین منوال پیش نمی‌رود، گاهی ممکن است علی رغم این که وقت و انرژی بسیاری را برای یک کار هزینه کنید اما نتیجه‌ای که مد نظر دارید را به شما ندهید. بهتر است کمی بر سرعت کارهایتان بیفزاید تا بتوانید با انگیزه بیشتری به کارهای ﺁتیه‌تان برسید.

متولد مهر
: درحالیکه شما مثل یک صخره عمل می‌کنید تا از چیزهایی که دوست دارید پشتیبانی کنید، اکنون استواری احساسی شما می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. به نظر می‌رسد اشخاص دیگر نیاز به شما داشته باشند و شما سعی می‌کنید هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. اما واقعاً عاقلانه نیست که تمام انرژی‌تان را از دست بدهید بدون اینکه خودتان در عوض به نتیجه‌ای برسید، پس صبر کنید تا در پایان به نتیجه برسید. سخاوت بهترین نتیجه است.

متولد آبان : شما امروز از مطرح كردن نیازها و افشا كردن درد و دل‌هایتان با یك دوست و یا همكار خیلی صمیمی ‌خجالت نمی‌كشید. شما می‌توانید كاملاً رك حرف‌هایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد كرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌كنید آنها نیز با كمال میل به حرف‌های شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا كردن از مرزهایی كه دیگران برای خود تعیین كرده‌اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است كه حتماً این كار را بكنید.

متولد آذر
: امروز قادرید که بسیار جدی و عمیق فکر کنید، گرچه که ممکن است درگیر نگرانی هایی شوید. از این که ذهنتان را معطوف به گذشته ها کنید، مطالب بسیاری می آموزید، خصوصاً مواردی که به تازگی اتفاق افتاده است. این کار به شما نشان می دهد که در حال حاضر چگونه باید رفتار کنید. ممکن است تشخیص دهید که تاریخ در خطر تکرار دوباره است، مگر این که شما دست به اقدام کاری برای جلوگیری از آن کنید.

متولد دی
: امروز همچنانکه ماه وارد ششین خانه "نظم و ترتیب” شما می‌شود تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید. شما از سایر همکاران تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که دارند عمل کنند. اما احتمالا معیارهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها خودتان اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته‌اید.

متولد بهمن
: خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت كه استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید كه از نهایت توانایی شان استفاده كنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا كه در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

متولد اسفند : افکار و آرزوهای بالا و رویایی شما باعث پیشرفت شما می‌شوند و برعکس آرزوهای پایین و کوچک، شما را از صعود باز می‌دارند. در این اواخر، روزهای پر آشوب و پر استرسی را تجربه کرده اید، اصلا روزهای خوب و آرامی‌را نداشته اید. فعالیت‌های شاد و سر زنده ای را آغاز کنید تا باورتان شود که شما هم می‌توانید با شادی و خوشحالی زندگی تان را ادامه دهید. شما احساسات تان را به راحتی با دیگران در میان می‌گذارید از این کار دوری کنید.
پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: