کد خبر: ۷۹۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۵۷۱
در حال حاضر مهاجم پرسپولیس، هیچ پیشنهادی از تیم‌های تهرانی ندارد و به اجبار باید به فکر رفتن به تیم‌های شهرستانی باشد.
مقصد بعدی مهاجم پرسپولیس؛ آبادان، اصفهان یا اهوازبه گزارش خبرداغ ،گادوین منشا علاقه زیادی داشت تا در پرسپولیس بماند و در پایان فصل و با اتمام زمان قراردادش، به عنوان یک بازیکن آزاد از جمع سرخپوشان جدا شود، اما برانکو دیگر طاقت همکاری با این بازیکن را نداشت، زیرا رسماً اعلام کرد منشا را نمی‌خواهد و حتی به جای این مهاجم نیجریه‌ای اقدام به جذب یار جدید کرد. قرار است ولادیمیر بودیمیر به پرسپولیس اضافه شود.


از سوی دیگر، مدیران باشگاه نیز ترجیح می‌دهند حالا که کادر فنی از ادامه همکاری با منشا اعلام بی‌نیازی کرده، در همین شرایط، مهاجم نیجریه‌ای را به حراج بگذارند تا شاید با این کار، بخشی از پول این بازیکن را به حساب باشگاه برگردانند.


منشا می‌خواهد در تهران بماند و به کارش ادامه دهد ولی از این منظر هم بدشانس است، زیرا استقلالی‌ها گفته‌اند او را نمی‌خواهند. امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در یک برنامه رادیویی رسماً اعلام کرد نامی از منشا در لیست خرید وینفرد شفر دیده نمی‌شود و او قرار نیست آبی‌پوش شود. از طرف دیگر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا مشتری منشا بود ولی بهتر از هر کس دیگری می‌داند توانایی مالی برای جذب این بازیکن را ندارد. سایپا با چنان بحران مالی مواجه شده که نه تنها توانایی جذب یار جدید ندارد بلکه نتوانست بازیکنان را به اردوی ترکیه بفرستد.


فقط می‌ماند باشگاه پیکان که آن‌ها هم پولی در بساط ندارند تا به دنبال خرید گادوین منشا بروند. این خبر را شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در مصاحبه‌ای اعلام کرد و رسماً گفت: «توانی برای بازگرداندن منشا به تیم‌مان نداریم.»


با این حساب در حال حاضر مهاجم پرسپولیس، هیچ پیشنهادی از تیم‌های تهرانی ندارد و به اجبار باید به فکر رفتن به تیم‌های شهرستانی باشد. او مدعی است مشغول مذاکره با سه باشگاه متمول بوده و هر کدام بتواند بند آزادسازی قراردادش را فعال کند، به آن باشگاه می‌رود، اما شنیدیم باشگاه‌های فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان جدی‌ترین خریداران منشا هستند و منتظرند تا تکلیف منشا با باشگاه پرسپولیس مشخص شود و سپس به فکر رسمی کردن پیشنهاد به این بازیکن باشند.

 

خبرورزشی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: