کد خبر: ۷۹۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۶۶
گرشاسبی:
مدیر‌عامل سابق پرسپولیس گفت: ایران در اولین بازی اش نمایش بسیار خوبی داشت. ایران قطعاً مدعی اول قهرمانی است و شانس زیادی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد.
عرب معاون خودم بود، جلسه‌ای دوستانه برگزار کردیم/ همه خرید‌های پرسپولیس خوب هستندبه گزارش خبرداغ ، حمیدرضا گرشاسبی مدیر‌عامل سابق پرسپولیس در چند روز گذشته دیداری با عرب سرپرست باشگاه داشت. به همین بهانه گپ و گفتی با گرشاسبی داشتیم که از نظرتان می‌گذرد.


* با عرب در رابطه با چه مواردی صحبت کردید؟
آقای عرب معاون پشتیبانی من در باشگاه پرسپولیس بودند به همین دلیل طبیعی است که با ایشان رابطه خوبی داشته باشم. صحبت و دیداری دوستانه با عرب داشتم و در مجموع جلسه در فضایی بسیار خوب برگزار شد.


* حتماً سرپرست باشگاه از شما راهنمایی گرفت.
صحبت‌هایی در رابطه با مسائل باشگاه شد، اما بیشتر دوستانه بود.


* در مورد خصوصی‌سازی باشگاه خبر جدیدی ندارید؟
خصوصی‌سازی به شکل طبیعی در حال سپری کردن مراحل اداری است.


* از نقل و انتقالات باشگاه بگویید؟
خدا را شکر که مهره‌های بسیار خوبی جذب شدند. بازیکنانی که قادرند کار‌های بزرگی در پرسپولیس انجام دهند و خیلی کمک کنند.


* دل‌تان برای پرسپولیس تنگ نشده؟
دل من همیشه با پرسپولیس است، اما نکته جالب این است که هواداران پرسپولیس هر جا که مرا می‌بینند طوری برخورد می‌کنند و به من ابراز محبت می‌کنند که خستگی کار در تیم را فراموش می‌کنم.


* در مورد جام ملت‌ها چه نظری دارید و کدام تیم را مدعی جدی قهرمانی می‌دانید؟
ایران در اولین بازی اش نمایش بسیار خوبی داشت. ایران قطعاً مدعی اول قهرمانی است و شانس زیادی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. من عربستان و کره‌جنوبی را هم تیم‌های خوبی دیدم. مسابقات جام ملت‌ها تازه شروع شده و روز‌های سختی در انتظار تیم‌هاست. چند نتیجه عجیب هم شاهد بودیم، اما با این وجود باید بگویم هنوز اول بازی‌هاست و با یکی، دو بازی نمی‌توان نظر خیلی قاطعی داد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: