کد خبر: ۷۹۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
در مراسم معارفه رزم حسینی انجام شد؛
وزیر کشور در مراسم معارفه رزم حسینی که در برج سپید مشهد برگزار شد شرکت کرد و به بیان خاطره ای از استاندار جدید خراسان رضوی پرداخت.
روایت وزیر کشور از انتصاب استانداران سابق و فعلی خراسان رضوی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان رضوی گفت: رشیدیان با وجود اینکه از بدنه وزارت کشور نبودند، به‌سرعت با تجربه کلان مدیریتی به حوزه کاری خود اشراف پیدا کردند.

وی افزود: وقتی وی را به‌عنوان استاندار انتخاب کردم برخی وزارت کشوری‌های باسابقه گفتند وی  را در استان کوچکتری بگذاریم که کار دست‌شان بیاید اما گزارش کار وی نشان می‌دهد کارنامه  درخشانی داشتند. خاطره‌ی رشیدیان در تاریخ استان به‌عنوان چهره‌ای خوب، مورد قبول و ساعی خواهد ماند.

وزیر کشور ادامه داد: وقتی خواستیم برای استان کرمان استاندار انتخاب کنیم، بنده هیچ شناختی از رزم‌حسینی نداشتم. وی کار وزارت کشوری نکرده اما فردی توسعه‌گرا و بسیار فعال در زمینه سرمایه‌گذاری و اقتصادی بود ضمن اینکه تجربه‌اش زمان جنگ هم بود.

وی گفت: رزم حسینی در کرمان بیش از 70 هزار میلیارد تومان موافقت‌نامه امضا کرد که 27 هزار میلیارد تومان آن امضاء شده همچنین در استان کرمان فضای سیاسی را با انرژی‌های سرمایه‌ای و اقتصادی و توسعه‌ای تلفیق کرده بود.

رحمانی‌فضلی در ادامه گفت: در یکی از شهرستان‌های استان کرمان طرحی را که استاندار امضا کرد، امام‌جمعه و نماینده آن شهر هم امضا کردند. از امام جمعه آن شهر پرسیدم می‌دانی چه چیزی را امضا کردی؛ پاسخ داد «نه»، اما گفت: من به استاندارم اطمینان دارم و می‌دانم برای استان کار می‌کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم رزم حسینی بتوانند در استان خراسان رضوی هم منشا خیر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: