کد خبر: ۷۹۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۹
مهاجم ایرانی آپوئل وضعیت خوبی در این تیم ندارد.
آپوئل به دنبال فسخ قرارداد با گزینه مد نظر پرسپولیسبه گزارش خبرداغ، رضا قوچان‌ نژاد پس بازی 83 دقیقه‌ای در ترکیب آپوئل در جام حذفی در بازی اخیر لیگ دسته‌اول قبرس دوباره از فهرست تیمش خارج شد. این بازیکن ایرانی از شخصیت عالی برخوردار است و هیچ‌ مشکلی برای تیم آپوئل با وجود نیمکت‌نشینی ایجاد نمی‌کند اما با داشتن رزومه بسیار خوب در گذشته نمی‌تواند در آپوئل به اهدافش برسد.

 

ترامزانی، سرمربی ایتالیایی هم‌اکنون سعی می‌کند فرصت بازی را به بالوگ بدهد اما کارنامه درخشان رضا قوچان‌نژاد که با به ثمر رساندن گل‌های زیاد در اردویژه هلند به قبرس آمد دیگر اهمیتی ندارد.

 

با توجه به شرایط حاکم شاید باشگاه آپوئل به دنبال راهی برای فسخ توافقی قرارداد رضا قوچان‌نژاد باشد که تا سال 2020 معتبر است. انتقال قرضی نیز یکی از دیگر از راه‌حل‌ها است.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: