کد خبر: ۷۹۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۴
آتش نشانی شادگان اعلام کرد که آتش سوزی خوابگاه مدرسه شبانه روزی دخترانه ارشاد شادگان ۶ مصدوم برجا گذاشت که آتش با تلاش آتش نشانان خاموش شد. دلیل وقوع این آتش سوزی اتصالی بخاری در کتابخانه اعلام شده است.
مصدوم در آتش‌سوزی خوابگاه دخترانه مدرسه شبانه روزی در خوزستان

به گزارش خبرداغ ، رییس ایستگاه آتش نشانی شادگان گفت: آتش سوزی خوابگاه مدرسه شبانه روزی دخترانه ارشاد شادگان 6 مصدوم برجا گذاشت که آتش با تلاش آتش نشانان خاموش شد.

حمید حاجی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آتش سوزی عصر امروز در کتابخانه واقع در این خوابگاه رخ داد که پس از گزارش این حادثه، یک تیم مهار آتش از ایستگاه مرکزی آتش نشانی شادگان به محل اعزام و اقدام به مهار آتش کرد.

وی دلیل وقوع این آتش سوزی را اتصالی بخاری در کتابخانه اعلام کرد و گفت: در این آتش سوزی مقادیری کتاب آتش گرفت.

رییس ایستگاه آتش نشانی شادگان ادامه داد:در این حادثه 6 نفر از دانش آموزان دچار مشکلات تنفسی ناشی از انتشار دود شدند که برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید معرفی شادگان منتقل شدند.

حاجی زاده گفت: این حادثه با تلاش آتش نشانان پس از 15 دقیقه کنترل و خاموش شد. شادگان در 70 کیلومتری اهواز مرکز خوزستان واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: