کد خبر: ۷۹۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۸۳
یکی از مهم ترین دلایل بروز چربی خون در افراد مختلف، رژیم های غذایی چرب و پر کالری، عدم تحرک و بی توجهی به عادات زندگی است. به جز درمانهای دارویی روشهایی طبیعی نیز برای کنترل چربی خون وجود دارد.
معجزه سبزیجات و میوه ها در کاهش چربی خونیکی از مهم ترین دلایل بروز چربی خون در افراد مختلف، رژیم های غذایی چرب و پر کالری، عدم تحرک و بی توجهی به عادات زندگی است. به جز درمانهای دارویی روشهایی طبیعی نیز برای کنترل چربی خون وجود دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، بسیاری از سبزیجات و میوه ها کارکردهای دارویی و درمانی دارند و در نتیجه با مصرف این میوه ها و سبزیجات می توان به بسیاری از بیماری ها و مشکلات غلبه کرد. جالب است بدانید که چه نوع میوه ها و سبزیجاتی در درمان چربی خون نقش دارند:

_گوجه و آب گوجه  می تواند منجر به کاهش وزن و کاهش چربی خون شود

_انار و آب انار به ویژه اگر کمی ترش باشد سرشار از آنتی اکسیدان است و در کاهش وزن نقش دارد


_لیمو یکی از برترین و قوی ترین مبارزان چربی خون بالا محسوب می شود

_شوید از جمله سبزیجات قدرتمند برای مبارزه با چربی خون محسوب می شود

_خیار و کدو دو عنصر فوق العاده برای کاهش چربی خون محسوب می شوند

_زرشک را ممی توان ک درمان عالی برای کاهش فشار و چربی خون در نظر گرفت

_خام گیاهخواری در کاهش چربی خون موثر است

_غوره و آبفوره در کاهش چربی خون نقش دارند

_آلبالو از جمله میوه های کاهش دهنده چربی خون است

به طور کلی برای کنترل چربی خون سعی کنید مصرف فست فودها را کاهش داده و غذاهای سالم، بخار پز، گریل شده و آب پز میل کنید، مصرف روغن و سرخ کردنی ها را کاهش دهید و از لبنیات و گوشت کم چرب استفاده کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: