کد خبر: ۷۹۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۶
شرکت اپل در سال 2018 رکوردشکنی کرد و نخستین شرکت 1 تریلیون دلاری حوزه فناوری شد، فروش نسبتا متوسطی داشت و در نیمه نخست سال نیز رشد را تجربه کرد، با ماجرای جاسوسی چینی ها رو به رو شد و البته در خصوص تعرفه های تجاری دونالد ترامپ نیز سختی کشید. اما با همه اینها 2019 سالی جدید برای اپل است و ما قصد داریم بررسی کنیم اپل این سال را چگونه پیش خواهد برد.
3 ابهام بزرگ شرکت اپل در سال 2019 / از ارزش سهام تا در دست گرفتن نبض بازار فروششرکت اپل در سال 2018 رکوردشکنی کرد و نخستین شرکت 1 تریلیون دلاری حوزه فناوری شد،  فروش نسبتا متوسطی داشت و در نیمه نخست ال نیز رشد را تجربه کرد، با ماجرای جاسوسی چینی ها رو به رو شد و البته در خصوص تعرفه های تجاری دونالد ترامپ نیز سختی کشید. اما با همه اینها 2019 سالی جدید برای اپل است و ما قصد داریم بررسی کنیم اپل این سال را چگونه پیش خواهد برد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، شرکت های بزرگ و سرشناسی مثل اپل همواره برای کارشناسان و افراد سرشناس حوزه فناوری معماهایی جذاب هستند. درواقع اغلب مردم دوست دارند بدانند در این شرکت ها چه خبر است. اما اکنون تحلیلگران حوزه فناوری نیز با 3 ابهام در خصوص اپل رو به رو هستند:

آیا اپل می تواند در سال جدید باز هم چرخه فروش را از آن خود کند؟

 اگر تقاضای آیفون همچنان ضعیف باشد بسیار سخت است که بتوانیم اپل را برنده بازار فروش، حداقل در کشورهایی غیر از ایالات متحده بدانیم. درست است که اپل بین بسیاری از افراد محبوب است اما رقبایی قوی با نصف قیمت، به ویژ در بازار موبایل پشت سر اپل ایستاده اند تا شاهد سقوطش باشند.

آیا اپل در سال 2019 سرویسهای جدید ارائه می دهد؟

به نظر می رسد اپل سرمایه گذاری های برجسته خود را طی سال گذشته انجام داده است، مثل سرمایه گذاری در بخش موسیقی، اما این که آیا سرویس هایی مثل سرویس موسیقی اپل نیز قرار است سرمایه گذاری جدید یا برنامه های جدی تری جذب کند، هنوز مبهم است.

آیا عملکرد سهام اپل بازهم رکورد خود را می شکند؟

متاسفانه پس از رشد خیره کننده اپل به علت عدم فروش گوشی ها و مشکلات جانبی شاهد سقوط قیمت سهام اپل بودیم، بعید به نظر می رسد اپل بتواند دوباره یک رشد خیره کننده را تجربه کند. فرموش نکنیم که ارزش هر سهم اپل در روز اول سال 2019 با 154.89 دلار به ازای هر سهم معامله شد، یعنی حدود 2 درصد نسبت به 2018 کاهش یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: