کد خبر: ۷۹۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۵۵۸
موزیک ویدئو و شعر «پاره سنگ» مهدی یراحی که چندی پیش منتشر شده، غیرمجاز است.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: مهدی یراحی، خواننده ای که اخیرا موزیک ویدئوی جدید و اعتراضی خود با نام «پاره سنگ» را منتشر کرده است، از طرف برخی رسانه ها و مجید فروغی، مدیر روابط عمومی هنری مورد انتقاد قرار گرفته و شایعه هایی درباره ممنوع الفعالیت شدن یراحی به دلیل این ویدئو کلیپ و همچنین پوشیدن لباس کارگران گروه ملی در حمایت از مردم اهواز در کنسرت 6 دی ماه خود مطرح شده است. یراحی از جمله خواننده هایی است که همیشه نسبت به اتفاقات جامعه با هنر موسیقی خود واکنش نشان داده است.

نماهنگ «پاره سنگ» مهدی یراحی غیر مجاز است


نماهنگ «پاره سنگ» مهدی یراحی غیر مجاز است

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان نیز نوشت:

ویدیو منتشر شده از «پاره سنگ» در فضای مجازی ذهن بسیاری از کاربران را با توجه به تصاویر خاکستری و متن ترانه توهین آمیز درگیر کرده و برخی‌ها در صفحات خود از انتشار جدیدترین آهنگ مهدی یراحی انتقاد کردند.

مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت هنری در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به این کلیپ منتشر شده، اظهار کرد: کلیپ منتشر شده «پاره سنگ» در فضای مجازی با کلیپی که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داده، مغایرت دارد و تحریف شده است.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از شعر منتشر شده در این کلیپ، متفاوت با شعری است که برای درخواست مجوز ارائه شده است. بنابراین کلیپ «پاره سنگ» آن چیزی نیست که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن مجوز داده و غیرمجاز است.

نماهنگ «پاره سنگ» مهدی یراحی غیر مجاز است



فروغی با بیان اینکه این موسسه تعلیق شده، افزود: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آن موسسه‌ای که این کلیپ را منتشر کرده برخورد خواهد کرد و آن‌ها را به دفتر موسیقی احضار می‌کنیم تا توضیحات لازم را به ما بدهند و بعد از آن برای ادامه فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

همچنین مدیر روابط عمومی معاونت هنری درباره ادامه فعالیت مهدی یراحی خواننده این اثر تصریح کرد: چون درخواست کننده کلیپ «پاره سنگ» موسسه است، دفتر موسیقی با موسسه وارد گفتگو می‌شود و تذکرات لازم را به آن‌ها می‌دهد و پس از آن، برای ادامه روند فعالیت آن‌ها تصمیم می‌گیرد.

همچنین بنابه پیگیری های وب سایت «موسیقی ما» برای اطلاع بیشتر از ابعاد این اتفاق تماسی با مدیر موسسه «جام سبز» داشت. «فرهاد گوی‌آبادی» درباره این اتفاق فقط به توضیح کوتاهی بسنده کرد و گفت: «در حال حاضر در این زمینه اظهار نظری انجام نمی‌دهیم و روز شنبه با مسئولین محترم دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه خواهیم داشت. اما فکر نمی‌کنیم کاری که اکنون منتشر شده است از لحاظ کلام و محتوا مشکل خاصی داشته باشد و حتماً درباره جزئیات این اتفاقات با مسئولین محترم وزارت ارشاد گفتگو می‌کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: