کد خبر: ۷۹۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
تعداد بازدید: ۲۶۲
صبح امروز جمعی از کشاورزان شرق اصفهان که به دلیل خشکسالی امکان کشت و زرع ندارند حوالی پل خواجو تجمع کردند.کشاورزان نسبت به بی توجهی مسؤولان اعتراض داشته و خواستار رسیدگی به وضعیتشان و بهبود شرایط اشتغال در شرق اصفهان بودند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، صبح امروز جمعی از کشاورزان شرق اصفهان که به دلیل خشکسالی امکان کشت و زرع ندارند حوالی پل خواجو تجمع کردند.

کشاورزان نسبت به بی توجهی مسؤولان اعتراض داشته و خواستار رسیدگی به وضعیتشان و بهبود شرایط اشتغال در شرق اصفهان بودند.

تجمع امروز اتفاق جدید نبوده و در ادامه تجمعات قبلی کشاورزانی است که در دو سال اخیر آبی برای کشاورزی نداشته‌اند و تنها بخشی از خسارت نکشت خود را تحت عنوان حق آبه دریافت کرده‌اند.

تفاوت تجمع امروز حضور کشاورزان در بستر خشک زاینده رود و کنار پل تاریخی خواجو بود؛ در حاشیه این تجمع نیروهای انتظامی برای حفظ نظم و تردد خیابان های منتهی به پل خواجو حضور داشتند.

این تجمع با اشاره به مطالبه اصلی تجمع‌کنندگان یعنی حق‌آبه کشاورزی شرق ساعتی پیش با مدیریت کشاورزان حاضر به پایان رسید.

به گزارش فارس، اعتراضات متوالی کشاورزان تا کنون از سوی مسؤولان بی‌پاسخ نمانده و علی رغم شرایط خشکسالی سال‌های اخیر، پیگیری‌های مختلفی از سوی مسؤولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم در حوزه تأمین آب و هم در حوزه پرداخت خسارات و ایجاد کشت و مشاغل جایگزین در منطقه شرق اصفهان صورت گرفته است؛ البته کشاورزان معتقدند لازم است که سرعت به نتیجه رسیدن این اقدامات افزایش یابد.

تجمع کشاورزان برای مطالبه حق‌آبه در کنار پل خواجو +عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: