کد خبر: ۷۹۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۱
مردی در آلمان با خودرو به سمت جمعیت حمله کرده که این حادثه دست‌کم 4 زخمی بر جا گذاشته است.
حمله یک مرد با خودرو به سمت جمعیت در آلمان/ ۴ نفر زخمی شدند

یک نفر در آلمان با خودرو به سمت جمعیت حمله کرده که این حادثه دست‌کم 4 زخمی بر جا گذاشته است.

به گزراش خبرداغ ، منابع رسانه‌ای گزارش کردند که مردی در آلمان با خودرو به سمت جمعیت حمله کرده که این حادثه دست‌کم 4 زخمی بر جا گذاشته است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، یک مرد 50 ساله در شهر «بتتروپ» در غرب آلمان همزمان با آغاز سال نو میلادی با خودرو به میان جمعیت رفته است.

پلیس آلمان زخمی شدن دست‌کم 4 نفر در این حادثه را تأیید کرده است. این حمله اندکی پس از نیمه شب و ورود به سال جدید میلادی انجام گرفته است.

خبرگزاری «آلمان» به نقل از مقامات پلیس و دادستانی آلمان گزارش کرده که این حمله، احتمالا با انگیزه‌های بیگانه‌ستیزی و نژادپرستانه انجام گرفته است.

پلیس آلمان همچنین گفته که گزارش‌های اولیه از ابتلای عامل این حمله به مشکلات روانی حکایت دارد.

خبرگزاری «اسپوتنیک» در ادامه گزارش کرد که عامل این حمله قصد فرار به شهر «اِسِن» را داشت که نیروهای پلیس وی را دستگیر کردند. وی حین دستگیری با پلیس درگیر شده بود و چند جمله نژادپرستانه نیز مطرح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: