کد خبر: ۷۹۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۲۴۹
فوق ستارۀ سابق محبوب استقلال برای سرخپوش شدن شروطی دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مامه تیام ستاره سابق استقلال که حسرت بزرگ آبی ها هم به حساب می آید و همچنان این بازیکن در میان استقلالی ها محبوبیت خاصی برخوردار است برای پیوستن به تیم تراکتورسازی شروط خاص خود را دارد.

 

مذاکرات زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی با مامه تیام همچنان ادامه دارد اما دو طرف فعلاً به صورت مستقیم با یکدیگر صحبتی انجام نداده‌اند. زنوزی به‌دنبال این است که با تیام در ترکیه دیداری داشته باشد اما مهاجم پیشین استقلالی‌ها شروط جدیدی را پیش پای مالک باشگاه تراکتورسازی گذاشته که باید دید زنوزی این شروط را قبول خواهد کرد یا خیر.

 

 

بر اساس خبرهایی که این روزها به گوش می رسد، مسئولان باشگاه تراکتورسازی که در فصل جاری هزینه های سنگینی برای خرید بازیکن انجام داده‌اند، از همین رو نیز برای تقویت خط حمله تیمشان از طریق ارتباط با یک ایجنت ایرانی، به مامه تیام پیشنهاد دادند تا بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

 

به هر حال مالک ثروتمند تراکتور مدعی شده که وی با این شروط موافقت کرده است و توافقاتی اولیه ما بین مامه تیام و تراکتورسازی حاصل شده است و این احتمال می‌رود که در آینده‌ای نزدیک مهاجم سابق استقلال را در پیراهن سرخ رنگ تبریزی‌ها ببینیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: