کد خبر: ۷۹۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۳۹۴
بازیکن 24 ساله غنایی گزینۀ جدید استقلال در فصل نقل و انتقالات می‌باشد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از جدایی الحاجی گرو و همچنین کمبود مهاجم شش دانگ در خط حمله استقلال تهران، این تیم به شدت به دنبال بازیکنی توانا و گل‌زن در خط حمله است و از همین رو به سراغ بازیکن ترابزون اسپور رفته است. کالیب اکوبان، بازیکن تنومند و 24 ساله غنایی است.

 

 

این مهاجم، همانند گرو از نظر فیزیکی بسیار قوی است اما آمار گلزنی خوبی ندارد. اکوبان سایقۀ حضور در لیدز یونایتد انگلیس و کیه‌وو ایتالیا را در کارنامه دارد و در این فصل برای ترابزون اسپور بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته و در 12 بازی 3 گل به ثمر رسانده است.

 

 ظاهرا اکوبان مهاجم غنایی تیم ترابزون اسپور ترکیه با مدیران استقلال به توافق اولیه دست یافته است تا بالاخره پس از ماه ها انتظار هواداران استقلال شاهد رونمایی از جانشین تیام در نیم فصل دوم باشند.

 

وینفرد شفر امیدوار است با به خدمت‌گیری اکوبان مشکلات خط حملۀ تیمش را تا حدود زیادی حل و فصل کند و خاطرۀ مامه تیام را در ذهن هواداران استقلال زنده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: