کد خبر: ۷۹۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۹۳۶
یکی از بازیکنانی که فصل گذشته از پرسپولیس رفته بود حالا زمزمه‌های زیادی درباره بازگشتش به گوش می رسد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، فرشاد احمدزاده که بعد از جدایی از پرسپولیس پا به لیگ لهستان گذاشته بود، در همان ابتدا و در روز تساوی 3 بر 3 اسلاسک مقابل زاگلیبی‌سوسنوویچ گل زد تا مورد توجه سرمربی‌اش قرار بگیرد. تعریف و تمجیدها از احمدزاده آغاز شد اما کمتر کسی فکر می‌کرد در پایان هفته نوزدهم، نام او در فهرست سیاه سرمربی اسلاسک قرار بگیرد.

 

 
احمدزاده پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرده، چون در پست او بازیکنان قابلی نظیر احمد نوراللهی، امید عالیشاه، آدام همتی، سیامک نعمتی و حتی بشار رسن و مهدی ترابی حضور دارند و همین باعث شده تا او مثل قبل مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار نگیرد.

 

 

اما با توجه به قابلیت بازی کردن این بازیکن در چند پست بویژه خط دفاع شنیده ها حاکی از آن دارد که برانکو با برگشت او مشکلی ندارد و حتی نماینده او بزودی مذاکراتش را با مسولان باشگاه آغاز خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: