کد خبر: ۷۹۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۰۳
سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که شمار تلفات حمله به ساختمان دولتی در منطقه «شانزدهم» کابل به 43 نفر افزایش یافت . حمله یاد شده که هنوز فرد یا گروهی مسئولیتش را برعهده نگرفته، با انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در برابر ساختمان این وزارتخانه در شرق کابل آغاز شد. این حمله تروریستی ساعتی پس از اینکه وزیر خارجه پاکستان کابل را به مقصد تهران ترک کرد، رخ داد.
شمار تلفات حمله کابل به ۴۳ نفر رسید / مشاهده ۱۳ انفجار در محل درگیری / ۳۵۰ کارمند حبس شده دولت نجات یافتندسخنگوی وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که شمار تلفات حمله به ساختمان دولتی در منطقه «شانزدهم» کابل به 43 نفر افزایش یافت .

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، «وحید مجروح» روز سه شنبه در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا تعداد کشته های این حمله تروریستی را 10 نفر اعلام کرد و افزود:همچنان در حال انتقال مجروحان این حادثه هستیم .
اما نجیب دانش سخنگوی وزارت کشور افغانستان ساعت 24 شب گذشته در توئیتی شمار زخمی این حمله را 20 نفر از جمله سه پلیس ذکر کرد.
وی احتمال افزایش تعداد جان باختگان این حادثه را محتمل دانست.
دانش با بیان اینکه با کشته شدن مهاجمان کار پاکسازی آغاز شده است .
شاهدان خبر از 13 انفجار در محل درگیری داده اند.
به گفته دانش 350 تن از کارمندان معاونت وزارت شهدا ومعلولان که در حادثه گیر افتاده بودند ،نجات داده شدند.
حمله یاد شده که هنوز فرد یا گروهی مسئولیتش را برعهده نگرفته، با انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در برابر ساختمان این وزارتخانه در شرق کابل آغاز شد.
روز گذشته «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان هم در خصوص صلح افغانستان به کابل سفر کرده گفت که برای آوردن طالبان به پای میز مذاکره تلاش می کند.
این حمله تروریستی ساعتی پس از اینکه وزیر خارجه پاکستان کابل را به مقصد تهران ترک کرد ،رخ داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: