کد خبر: ۷۹۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۶
گفتگو با ستاره داماش گیلانیان
مهاجم تیم داماش معتقد است این تیم به لیگ آزادگان صعود خواهد کرد.
پور‌صف‌شکن: سایپا برای ما بهترین قرعه بود / پیشنهاد دارم اما در داماش می‌مانمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم داماش گیلان که از تیم‌های ریشه دار و پرهوادار فوتبال ایران بود، اکنون در لیگ دسته دوم روزگار می‌گذراند و به دنبال این است تا با درخشش بازیکنان خود به لیگ آزادگان و بعد از آن به لیگ برتر صعود کند. این تیم در این فصل از رقابت‌ها توانسته با خلق یک شگفتی به جمع چهار تیم برتر جام حذفی برسد. یکی از ستارگان این تیم میلاد پورصف شکن است که توانسته در 5 بازی 8 گل به ثمر برساند.

پورصف‌شکن در مورد شرایط داماش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و هم در لیگ توانستیم نتایج خوبی بگیریم و هم در جام حذفی به نیمه نهایی رسیدیم و امیدوار هستم که بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی افزود: البته باید این را بگویم که هدف اول و اولویت اول ما صعود به لیگ آزادگان است و این مهم‌ترین چیزی است که ما می‌خواهیم آن را انجام بدهیم و بعد از آن هم در جام حذفی می‌توانیم سایپا را شکست دهیم و به فینال برسیم. خدا را شکر با توجه به تیم‌هایی که قرار است در مرحله نیمه نهایی حاضر شوند، سایپا برای ما بهترین قرعه بود و خوشحالم که با این تیم بازی خواهیم کرد.

وی در مورد عملکرد خود نیز بیان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و توانستم تا جایی که می‌توانم روند خوبی را طی کنم و به تیم داماش کمک کنم. قصدم این است در داماش بمانم و با کمک بقیه بچه‌ها، کادرفنی و هوادارانمان داماش را به لیگ دسته اول و بعد به لیگ برتر بیاوریم و باعث خوشحالی مردم گیلان علی‌الخصوص هواداران داماش شویم.

مهاجم تیم داماش در مورد پیشنهادات خود نیز عنوان کرد:  پیشنهادات خوبی را دارم و تیم‌های مختلفی از لیگ دو، یک و لیگ برتر پیشنهادات خود را ارائه کرده‌اند اما همانطور که گفتم می‌خواهم در داماش بمانم و به این تیم کمک کنم. هم قسم شدیم که داماش را به جایگاه گذشته خود برگردانیم و ایمان داریم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

پورصف شکن در پایان در مورد شرایط مالی تیم داماش نیز گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم . 25 درصد به ما پرداخت کرده‌اند و در این چند روز آینده هم 25 درصد قرار است پرداخت شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد تا ما هم با انرژی و توان مضاعفی کار را جلو ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: