کد خبر: ۷۹۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه هرچه قیمت دلار پایین می‌آید قیمت اجناس و کالاها قرار نیست که پایین بیاید و هیچ نظارتی هم وجود ندارد ضمن اینکه تعداد زیادی پیامک به نمایندگان مردم در شب یلدا ارسال شده است که آنها در خصوص تهیه آجیل به دلیل عدم وجود نظارت بر قیمت‌ها دچار مشکلاتی شده‌اند. لذا از مسئولین می‌خواهم به این موضوع توجه کنند.
کواکبیان: با توجه به ورود دلار به کانال ٩ هزار تومان، ۴-۳ برابر شدن قیمت اجناس و خدمات معنا ندارد

به گزارش خبرداغ ، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ورود دلار به کانال ۱۰ هزار تومان گفت: با این شرایط، ۴-۳ برابر شدن قیمت اجناس و خدمات معنا ندارد لذا باید افزایش قیمت‌ها کاملاً متناسب باشد نه اینکه مردم دچار مشکل شده و روزگارشان ناخوش شود.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود که در صحن علنی مجلس اعلام کرد گفت: این روزها خیلی بحث از تضعیف مجلس و در نظر نگرفتن جایگاه خانه ملت است اما امیدواریم حرمت امامزاده توسط متولی نگه داشته شود و با توجه به سوگند هیأت رئیسه مجلس، باید با برخوردهایی که در خصوص تضعیف مجلس صورت می‌گیرد برخورد شود.

وی به وزارتخانه‌ها و نهادها و سازمان‌های نظارتی در بازار تذکر داد و گفت: متأسفانه هرچه قیمت دلار پایین می‌آید قیمت اجناس و کالاها قرار نیست که پایین بیاید و هیچ نظارتی هم وجود ندارد ضمن اینکه تعداد زیادی پیامک به نمایندگان مردم در شب یلدا ارسال شده است که آنها در خصوص تهیه آجیل به دلیل عدم وجود نظارت بر قیمت‌ها دچار مشکلاتی شده‌اند. لذا از مسئولین می‌خواهم به این موضوع توجه کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ورود دلار به کانال ۱۰ هزار تومان گفت: با این شرایط ۳ تا ۴ برابر شدن قیمت اجناس و خدمات معنا ندارد لذا باید افزایش قیمت‌ها کاملاً متناسب باشد نه اینکه مردم دچار مشکل شده و روزگارشان ناخوش شود.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: