کد خبر: ۷۹۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۱
هنوز صبحت خاصی درباره بودن یا نبودن حج عمره انجام نشده است و در مذاکرات اخیر چنین بحثی مطرح نشد و حج عمره فعلا مسکوت است.
وزیر ارشاد: حج عمره فعلا مسکوت است
به گزارش خبرداغ ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در سفر رییس سازمان حج به عربستان صبحتی درباره راه‌اندازی حج عمره نشده است، گفت: بحث حج عمره فعلا مسکوت است.

سید عباس صالحی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گفت‌وگوهای داخلی هم در ایران و هم در عربستان باید به لحاظ کارشناسی کامل‌تر شود تا بحث حج عمره پیگیری شود.

او ادامه داد: در جریان سفر رییس سازمان حج به عربستان توافق شد که دفتر خدمات سازمان حج در عربستان مستقر شود که این دفتر خدمات می‌تواند برای پیگیری راه‌اندازی حج عمره یک خط ارتباطی باشد.

صالحی در پایان تاکید کرد: هنوز صبحت خاصی درباره بودن یا نبودن حج عمره انجام نشده است و در مذاکرات اخیر چنین بحثی مطرح نشد و حج عمره فعلا مسکوت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: