کد خبر: ۷۹۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۲۲۸
کیانوش راد :
اینکه اصولگرایان یکپارچه برای انتخابات پشت جلیلی بیایند، بعید است. به نظر من، اصولگرایان هیچ گاه بر سر جلیلی به اجماع نمی رسند. دلیلش، هم عدم توان جلیلی در اداره کشور و عدم برخورداری از مقبولیت در میان اصولگرایان است.
حمله های جلیلی به روحانی و تیم برجام برای زنده ماندن در صحنه سیاسی ایران است / به جای این هجمه ها، جلیلی بگوید چرا از رئیس سابق خود دفاع می کند / او باید پاسخ دهد چه رابطه ای با احمدی نژاد دارد

محمد کیانوش راد فعال سیاسی اصلاح طلب خواستار پاسخگویی سعید جلیلی نسبت به رابطه ی خود با محمود احمدی نژاد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب» ، کیانوش راد  در واکنش به اظهارات اخیر جلیلی علیه روحانی و ظریف، گفت: جلیلی عملکرد قابل دفاعی در دوره خود ندارد، برای همین ناگزیر است با حمله به روحانی و تیم برجام از حضور خود همچنان دفاع کند و خود را در صحنه سیاسی کشور زنده نگه دارد.

وی افزود: جلیلی و امثال او باید بتوانند بجای حمله به دیگران، از عملکردی که در زمان حضور در قدرت، دفاع کنند.

کیانوش راد با اشاره به روابط جلیلی و احمدی نژاد، اظهار داشت: جلیلی به جای حمله به روحانی بهتر است بگوید امروز چگونه از رئیس قبلی خود یعنی احمدی نژاد دفاع می کند و مواضع او نسبت به احمدی نژاد چه در دوره ریاست خود و چه امروز چگونه است؟

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من، امثال جلیلی اگر به سئوال های اولیه و دم دستی پاسخ دهند بهتر است.

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: باید به رابطه و نسبت این آقایان با احمدی نژاد در گذشته و اکنون پرداخته شود تا تصویر روشن تری از این دسته از افراد در اختیار مردم گذاشته شود.

کیانوش راد با بیان اینکه «در سیاست نباید چیزی یا کسی را دست کم گرفت و امکان دارد با توجه به شرایط اتفاقات متفاوتی رخ بدهد»، به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه اصولگرایان یکپارچه پشت جلیلی خواهند امد یا خیر، بعید است. به نظر من، اصولگرایان هیچ گاه بر سر جلیلی به اجماع نمی رسند. دلیلش، هم عدم توان جلیلی در اداره کشور و عدم برخورداری از مقبولیت در میان اصولگرایان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: