کد خبر: ۷۹۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۵
نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در تذکری به وزیر کشور بیان کرد:‌ زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی مرز خسروی وجود دارد به این موضوع توجه شود.
فرهاد تجری: زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی مرز خسروی وجود دارد به این موضوع توجه شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فرهاد تجری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه گفت: در خصوص اقدام تبعیض آمیز مدیر عامل راه آهن کشور علی رغم این که همدان با کرمانشاه مشترکات فرهنگی و تاریخی دارد و روزی فرمانداری کلی از تابع کرمانشاه بود توجه شود که در اقدامی تبعیض آمیز به عنوان مرکزیت غرب کشور برای همگان ابلاغی شده ما انتظار داریم در این خصوص اصلاحی صورت پذیرد و مانند گذشته مرکزیت غرب برای کرمانشاه زده شود.

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور خواستار اعمال قانون نسبت به پرداخت برای بسیجیان و رزمندگان معسر شد.

وی در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد:‌ نسبت به جلوگیری از جا ماندن زمین‌های حاصل‌خیر سر پل ذهاب، گیلان غرب و قصر شیرین توجه شود و از حذف منابع طرح گرمسیری جلوگیری شود. وزیر کشور به این موضوع توجه کند که علی رغم زیرساخت‌های مناسب‌ شهرهای مرزی کرمانشاه در خصوص مرز خسروی کاری انجام نمی‌شود این در حالی است که یک امنیت پایدار در عراق وجود دارد اما هیچ اقدام جدی از ناحیه دولت برای باز شدن این مرز نمی‌بینیم.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به وزیر اقتصاد بیان کرد: بنیان مسکن بانک‌ها و وزارت اقتصاد به مردم مناطق زلزله زده در خصوص برآورد خسارت‌ها آزاد نمودن منابع تسهیلاتی و پرداخت آن توجه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: