کد خبر: ۷۹۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری تدارکاتی مقابل سوریه به پیروزی ۲ بر صفر رسید.
امید‌های ایران در بازی تدارکاتی سوریه را 2 بر صفر بردند

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران و سوریه در جزیره کیش که شامگاه سه شنبه 27 آذر با حضور دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین کلانی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال، اعضای شورای شهر و مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد شاگردان زلاتکو کرانچار با گلزنی محمدرضا آزادی و مهدی قائدی به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند.

در این مسابقه که در زمین شماره یک ورزشگاه المپیک کیش و با حضور جمعی از علاقمندان به فوتبال برگزار شد تیم امید کشورمان با ترکیب شهاب عادلی، محمد مسلمی‌پور، عارف آغاسی، محمد خدابنده‌لو، حسین ساکی، حمیدرضا طاهرخانی، محمدرضا آزادی، محمد سلطانی‌مهر، مهدی مهدی‌خانی، امید نورافکن و مهدی قائدی به میدان رفت.

تیم فوتبال امید ایران خود را برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می کند.

گفتنی است پیش از آغاز این مسابقه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از حمید استیلی و سهراب بختیاری زاده به واسطه تلاش هایشان در فوتبال کشور و گلزنی در جام‌های جهانی ۱۹۹۸ (آمریکا) و ۲۰۰۶ (آنگولا) و همچنین حسن یوسفی داور با تجربه جزیره کیش تقدیر کرد.

قضاوت دیدار تیم‌های ایران و سوریه برعهده نماینده‌های داوری ایران بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: