کد خبر: ۷۹۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۴۳۱
پژوهشگر بانک ملت به عنوان یکی از سه پژوهشگر برتر نظام بانکی کشور انتخاب شد.
انتخاب پژوهشگر بانک ملت به عنوان پژوهشگر برتر نظام بانکیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک  ملت، در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و با حضور دکتر اکبر کمیجانی، قائم مقام و دکتر محمد طالبی دبیرکل و اعضای هیات عامل بانک مرکزی، رییس پژوهشکده پولی و بانکی، مدیران و اعضای هیات مدیره بانک ها برگزار شد، از دکتر احسان عابدی پژوهشگر این بانک به عنوان پژوهشگر برتر نظام بانکی تجلیل شد.
در این مراسم، دکتر احسان عابدی از بانک ملت، میثم علی محمدی از بانک صادرات ایران و حسین محسنی از بانک اقتصاد نوین به عنوان پژوهشگران برتر نظام بانکی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در عین حال در مراسم یادشده، از چهار پژوهشگر منتخب بانک مرکزی، ۱۱ پژوهشگر منتخب بانک ها، یک پژوهشگر منتخب پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، نویسنده یک مقاله و نویسنده یک کتاب در حوزه پول و بانک، با حضور مسوولان ارشد پولی و بانکی کشور تجلیل شد.
این گزارش حاکی است، علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، دکتر مسعود کیماسی رییس اداره کل بازاریابی و دکتر علیرضا جلالی رییس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت در این مراسم حضور داشتند.
دکتر علی دیواندری، رییس پژوهشکده پولی و بانکی و دکتر اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی در این مراسم حول محور اهمیت پژوهش و اقدامات انجام شده در این زمینه، سخنرانی کردند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: