کد خبر: ۷۹۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۴۴۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد دستیار جدیدش از ملیت خودش باشد.
شفر دستیار جدید خود را مشخص کردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست روز گذشته خود با مدیران باشگاه استقلال نام دستیار جدید خود را به مسئولان ارائه داده است.شفر از مسئولان باشگاه استقلال درخوواست کرده تا مقدمات حضور یک مربی آلمانی را برای حضور روی نیمکت تیمش فراهم کنند.

 

بدین ترتیب استقلالی ها در حال حاضر مذاکرات خود را با دستیار جدید  شفر آغاز کردند تا این مربی در صورت توافق با آبی پوشان روی نیمکت استقلالی ها بنشیند. تا پیش از این بحث حضور شرودینگر مربی آلمانی نیز روی نیمکت استقلال مطرح شده بود که استقلالی ها از جذب مربی منصرف شدند.همچنین حضور ساناک، فرهاد مجیدی و مجتبی جباری نیز با حضور مربی آلمانی جدید که به تازگی نامش روی میز مدیران استقلال قرار گرفته روی نیمکت آبی ها منتفی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: