کد خبر: ۷۹۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
قطر کشور محبوب سرمربیان لیگ برتری است و آن‌ها خواستار برگزاری اردو در این کشور حاشیه خلیج فارس هستند.
تقلید شفر و قطبی از روی دست برانکوبه گزارش خبرداغ ، نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسیده و مربیان در حال تدارک برای برگزاری اردوی آماده‌سازی نیم فصل هستند.

 

در روزهای گذشته خبری منتشر شد که برانکو سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه اعلام کرده به دلیل شرایط آب و هوایی و همچنین امکانات کمپ اسپایر قطر مایل است اردوی تیم پرسپولیس در این کشور برگزار شود و به همین دلیل ایرج عرب در تلاش است تا مقدمات حضور تیم پرسپولیس در این کشور را برای برپایی اردو مهیا کند.

 

پس از این درخواست برانکو، اکنون نیز سرمربیان تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان نیز قصد دارند در قطر اردو زده و تمرینات خود را در این کشور پیگیری کنند. به نوشته ایلنا، افشین قطبی و وینفرد شفر درخواست های را به مدیران باشگاه‌های خود ارائه کرده‌اند و خواستار این شده‌اند تا در اسپایر تمرین کنند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: