کد خبر: ۷۹۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۵
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از دستور وزیر کار برای رسیدگی فوری به وضعیت کارگران بازداشت شده گروه ملی فولاد خبر داد .
دستور وزیر کار برای رسیدگی به وضعیت کارگران بازداشت شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، کریم یاوری اظهار داشت: وزارت کار مخالف بازداشت کارگران است که به دلیل اعتراض به دریافت مطالبات مزدی و حقوق خود دست به اعتراض می‌زنند.

وی افزود: وزیر کار دستور صریح برای بررسی و رسیدگی فوری به مشکلات کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد را صادر کرده است.

نماینده وزیر کار در رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی گفت: در موضوع پیش آمده در گروه ملی فولاد، بانک ملی به عنوان سهامدار عمده این شرکت که حدود ۷۰ درصد از سهام آن را داراست، نسبت به تهیه و تامین مواد اولیه راه‌اندازی خطوط تولید و پرداخت به موقع دستمزد کارگران باید پاسخگو باشد.

یاوری اطمینان داد که مساله پیگیری و رسیدگی به رفع بازداشت کارگران در جریان است.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد، به‌زودی کارگران از بازداشت درآیند و طی یکی دو روز آینده جریان فعالیت کار و تولید توسط کارگران گروه ملی فولاد در کارخانه به راه خواهد افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: