کد خبر: ۷۹۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۰
روز گذشته فیلم کوتاهی از برخورد درازهی، نماینده سراوان با کارمند گمرک پخش شد که وی در آن ویدیو با لحن بدی با کامرند برخورد میکند. فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عذرخواهی از نماینده سراوان صحت دارد یا نه، گفت: نه؛ عرض کردم اگر همکاران گمرک اشتباه کرده باشند، هم با آنها برخورد می‌کردم و هم عذرخواهی می‌کنم.
وزیر اقتصاد: از نماینده سراوان عذرخواهی نکردم

به گزارش خبرداغ ، روز گذشته فیلم کوتاهی از برخورد درازهی، نماینده سراوان با کارمند گمرک پخش شد که وی در آن ویدیو با لحن بدی با کامرند برخورد میکند. این نماینده عنوان کرده که" ۴۵ دقیقه جلوی در گمرک جلویش را گرفته بودند و فحش‌های بدی به وی دادند و وی را عصبانی کردند". او البته با کشانده شدن جریان به مجلس، خواستار برخورد منطقی با موضوع شده است.

این درگیری لفظی نماینده و کارمند گمرک حواشی بسیاری ایجاد کرده و حتی کار به درخواست استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی رسید.

در همین رابطه، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عذرخواهی از نماینده سراوان صحت دارد یا نه، گفت: نه؛ عرض کردم اگر همکاران گمرک اشتباه کرده باشند، هم با آنها برخورد می‌کردم و هم عذرخواهی می‌کنم.

 الف

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: