کد خبر: ۷۹۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۸۷
پايگاه سيار انتقال خون هرمزگان به مدت سه روز در كلينيك بيمارستان كيش مسقر می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومي و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش تيم سيار خونگيري پايگاه انتقال خون هرمزگان به منظور دريافت خون اهدايي از شهروندان جزيره کیش  25 تا 27 آذر از ساعت 10 تا 16 در بيمارستان كيش مستقر می شود و شهروندان و گردشگران مي توانند با ارائه كارت ملي اقدام به اهداي خون كنند.

پايگاه سيار انتقال خون هرمزگان هر ماه  در جزیره کیش مستقر می شود  و اقدام به دريافت خون از داوطلبان مي کند که در دوره قبلی  بيش از سيصد نفر از شهروندان كيش در سه روز استقرار اين تيم برای  اهداي خون مراجعه كردند.

شایان ذکر است در صورت نداشتن بيماري هاي خوني، آقايان هر سه ماه يكبار و خانم ها حداقل هر چهار ماه يكبار مي توانند جهت اهداي خون اقدام کنند. از هر كيسه خون تا 14 فرآورده خوني قابل فرآوريست كه به نيازمندان در سراسر كشور اهدا می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: