کد خبر: ۷۹۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۳۵۳
سمینار ارزیابی عملکرد شعب استان های اصفهان، قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری در سال جاری با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استانها، مدیرامور سرمایه انسانی وآموزش، مدیران و کارکنان استان تشکیل شد.
صنعت وکشاورزی بازوان اصلی و موثر در رشد و شکوفائی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن عرض خیر مقدم به آقایان قدیمی عضو هیات مدیره و معاون عملیات بانکی، حسینی کناروئی مدیریت امور شعب استان ها و فتاحی مدیر مدیرامور سرمایه انسانی وآموزش به تشریح منابع و ظرفیت های استان های تحت پوشش پرداخت و با اشاره به وضعیت حوزه های صنعت و کشاورزی در چرخه اقتصادی این دو شاخص را به عنوان بازوان اصلی وموثر در رشد و شکوفائی و تداعی کننده پیشرفت و بهره برداری از ظرفیت ها دانست.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت وجود ثبات اقتصادی و عوامل موثر در جریانات نقدینگی منطقه از زحمات همکاران به جهت تحقق 82 درصدی اهداف ابلاغی تشکر و از همه عوامل استانی خواست تا تحقق 100 درصدی هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
مدیر استانی بانک ایران زمین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه 4 استان اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد با همت، پایمردی و سرلوحه قراردادن رهنمون های مدیران ارشد بانک کارنامه خوبی را به جای گذاشته و برگ درخشانی به مجموعه زرین افتخارات بانک بیافزایند.
وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب بانک نسبت به سایر رقبا در شاخص های مختلف استانی به تشریح عملکرد در حوزه های جذب منابع ، مصارف ،پایانه های فروش،خودپردازها و وضعیت اموزش پرسنل پرداخت و با تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به منابع جذب شده به قمیت تمام شده پول اشاره کرد و گفت: مهم ترین ابزار کاهنده این مهم، تلاش در جهت جذب منابع ارزان قیمت و ارائه سرویس دهی بهتر و پایبندی اخلاقی مشتری به بانک است و عواملی نظیر طرح های مختلف تسهیلاتی را انگیزه ای برای جذب این منابع دانست.
فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی وآموزش تاکید کرد:
تحقق درخشندگی نام بانک ایران زمین با تلاش و همت کارکنان
فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی وآموزش با ابراز خرسندی از حضور در جمع بزرگ خانواده ایران زمین استان اصفهان حضور همکاران بازنشسته در کنار جوانان شایسته ،پر انرژی و پر شور و نشاط را ترکیبی ارزنده بیان و انتقال تجارب موفق به جوانان را از نکات مهم و حائز اهمیت دانست و با اشاره به میانگین 10 ساله تجربه پرسنل این ظرفیت را ارزشی والا برای رسیدن به اهداف برشمرد و نیروی انسانی شایسته، پر تلاش و با تفکرات خاص سازمانی را همراه با وفاق و همدلی موفق و سربلند تشریح کرد.
وی در ادامه به دو سنجش صورت گرفته بین همکاران از 13 مدیریت تحت پوشش اشاره و کسب رتبه 2 توسط همکاران مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری را ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد با بالابردن سطح اطلاعات و دانش حرفه ای در آزمون آتی همکاران رتبه اول کشور را کسب کنند. وی همچنین افزود: در صورتی که افراد سطح نمراتشان از حدنصاب بالاتر باشدگواهی آموزشی به آنها اعطا خواهد شد.
فتاحی افزود: ما به وضعیت کنونی رسیدگی به نیروی انسانی قانع نیستیم و باید از حیث کمیت گذر کرده و کیفیت برنامه های آموزشی ، رفاهیات و . . . را افزایش داده تا برون رفت آن در رضایت مشتریان هنگام خروج از شعبه و با توجه به ارائه خدمات یکسان توسط رقبا نمایان شود که این مهم ارزش افزوده و مزیت رقابتی بوده و در حوزه منابع انسانی ارتقاء همکاران و جانشین پروری وطبقه بندی مشاغل از مسایل مهم در حال رسیدگی است و به صورت نظام مدون درحال تدوین است و در هفته های آتی اجرایی خواهد شد.
وی یکی از مزیت های این سیستم را صدور احکام به صورت سیستمی و شفاف سازی کلیه امور منابع انسانی و در دسترس بودن آن برشمرد وارزشیابی عملکرد همکاران را از عوامل تاثیر گذار در این مهم عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش های کاربردی و مهارتی در اولویت بانک قرار دارد و استفاده از اساتید برجسته در راستای برگزاری دوره های بازاریابی، برند سازی و ارتباط با مشتریان را ضروری و با اشاره به ارائه خدمات تسهیلات و بیمه تکمیلی به ایجاد ارزش افزوده شرکت آتیه کارکنان در راستای تامین امنیت شغلی، روانی همکاران و تربیت نیروی انسانی پایدار و وفادار نسبت به سازمان اشاره تلاش، پشتکار و همت را موجبات درخشندگی نام بانک ایران زمین در بین رقبا دانست
حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها
گام اول تحقق بانکداری دیجیتال / تکمیل ارائه خدمات بانکداری الکترونیک است
حسینی کناروئی با بررسی عملکرد شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری به وضعیت بانک ایران زمین در شبکه بانکی پرداخت و افزود: از همکاران انتظار می رود نسبت به اهداف ابلاغ شده حساسیت لازم را داشته و به صورت روزانه جزء به جزء مهمترین مسایل کاری را سرلوحه قرار داده و ذهنشان را معطوف به بانک نمایند. وی همچنین با اشاره به ضرورت انجام سریع کار مشتری توسط همه اعضای یک شعبه، دغدغه حرکت حول استراتژی سازمان را از مهمترین وظایف فرد فرد پرسنل دانست.
مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های شعب در جذب منابع اظهار داشت: انتظار می رود در دی سال جاری تمامی هدف ابلاغی تحقق یافته و شاهد بالاترین رشد منابع در بین سایر مدیریت ها باشیم.
وی همچنین با تجزیه و تحلیل آماری بانک های خصوصی کشور به رتبه مناسب بانک ایران زمین پرداخت و با اشاره به شاخص های تاثیر گذار در نسبت های منابع و مصارف حرکت رو به رشد و سریع در منطقه را به خصوص در زمینه خدمات بانکداری مدرن با توجه به شعار بانکداری دیجیتال خواستار شد.
وی گفت چنانچه قرار باشد بانکداری دیجیتال محقق گردگام اول تکمیل کردن بانکداری الکترونیک است و تا این بلوغ اتفاق نیافتد پرش ما به سوی بانکداری دیجیتال پرش معنا داری نخواهد بود و با مشکلات متعددی روبرو خواهیم بود.
در پایان این سمینار همکاران در خصوص مسائل و مشکلات در گفتگویی صمیمی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: