کد خبر: ۷۹۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۲۷۶
سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: تبریزی بازیکن استقلال است و مسئولان استقلال باید در خصوص او تصمیم بگیرند.
استقلال باید در مورد تبریزی تصمیم بگیرد/ اشتباهات داوری ما را در نیم فصل نابود کردبه گزارش خبرداغ، سعید آذری در خصوص اینکه شب گذشته دریک برنامه تلویزیونی اعلام شد که تیم فوتبال ذوب‌آهن بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری در نیم فصل اول متحمل شده اظهار داشت: ما مدت‌هاست این چیز‌ها را می‌گوییم، اما نه گوش شنوایی هست و نه چیزی دیگری. منتقدان ما فکر می‌کردند که ما بهانه تراشی می‌کنیم، اما در دو برنامه تلویزیونی ثابت شد که ما از اشتباهات داوری چقدر ضرر کرده‌ایم. ما اگر حرفی هم می‌زدیم بر اساس صحبت کارشناسی بود. اوج این اشتباهات هم در بازی آخر با نفت مسجد سلیمان بود که حتی یک گل سالم ما را هم مردود اعلام کردند.


وی ادامه داد: آن روزی که سعید آذری را به کمیته انضباطی می‌بردند باید می‌دانستند که حرف من کارشناسی و از روی مستندات است به هر حال این چیز‌ها دردی را دوا نمی‌کند. ما در پایان نیم فصل در رده چهاردهم جدول قرار گرفتیم، اما می‌دانیم که زندگی ادامه دارد و خیلی قوی‌تر از قبل بر می‌گردیم.


مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که نیم فصل اول لیگ برتر برای این تیم چطور بوده گفت: این نیم فصل سخت‌ترین نیم فصل دوران مدیریت من در ذوب‌آهن بود. متاسفانه یک سری از متغیر‌های کنترل نشده مثل اشتباهات داوری روی کار ما بسیار اثر گذاشت و عملا ما را در نیم فصل نابود کرد. البته ذوب‌آ‌هن تیمی بزرگ با سیستم مدیریتی بزرگ است و مطمئن هستم که با حمایت‌های کارخانه نیم فصل دوم بهتری خواهیم داشت. ذوب‌آهن بار‌ها ثابت کرده می‌تواند از روز‌های سخت عبور کند.

 

آذری در خصوص اینکه باشگاه ذوب‌آهن در فصل نقل‌و‌انتقالات چه برنامه‌ای دارد تاکید کرد: روز شنبه جلسه‌ای با منصوریان داریم و در خصوص فعالیت نقل‌وانتقالاتی تصمیم می‌گیریم. فعلا ادی هرناندز از ما جدا شده و خبر نقل‌و‌انتقالاتی دیگری نیست.


وی در پاسخ به این سوال که چرا ادی هرناندز از ذوب‌آهن جدا شد گفت: این بازیکن در ۱۵ بازی سه گل بیشتر برای ما نزد و به خاطر همین از جمع ما جدا شد. البته ما با این بازیکن قرارداد ۶ ماهه داشتیم و مثل خیلی از باشگاه‌ها نبودیم که با فوتبالیست بی کفیت قرارداد دوساله ببندیم و بعد از رفتن فوتبالیست ۴۰۰ هزار دلار جریمه بشویم. هرناندز ۵ از ۶ ماه از حضورش را حقوق می‌گرفت و یک ماهش را هم جریمه شد. او با ما تسویه کرد و دیگر مشکلی وجود ندارد.


مدیر عامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه آیا واقعا این باشگاه قصد دارد مرتضی تبریزی را از استقلال برگرداند عنوان کرد: هیچ صحبتی در این زمینه نشده. تبریزی بازیکن استقلال است و مسئولان استقلال باید در خصوص او تصمیم بگیرند. همانطور که گفتم در مورد نقل‌و‌انتقالات شنبه با منصوریان تصمیم گیری می‌کنیم البته منصوریان برنامه نیم فصل دوم را کامل ارائه داده و فقط در خصوص نقل‌وانتقلات حرفی نشده بود. به نوشته میزان، آذری درباره ساخت سکو‌های جدید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان هم گفت: همانطور که می‌دانید پشت یکی از دروازه‌ها تپه‌ای چمنی قرار دارد. هر زمانی که هواداران روی آن می‌نشستند این مسئله با تذکر کنفدراسیون فوتبال آسیا رو به رو می‌شد. به خاطر همین و با کمک کارخانه ذوب‌آهن عملیات سکوگذاری در این قسمت از ورزشگاه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن باید این مسئله تمام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: