کد خبر: ۷۹۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۳
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال یک دفاع، یک هافبک بازیساز و یک مهاجم نیاز دارد
استقلال یک مهاجم تمام‌کننده می‌خواهدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی، استقلال با هدایت وینفرد شفر در آخرین مصاف نیم‌فصل اول برابر پدیده به تساوی رسید. در این خصوص با مجید نامجومطلق، بازیکن اسبق آبی‌ها به گفتگو نشستیم.

 

* عملکرد استقلال برابر پدیده چطور بود؟
ابتدا در مورد پدیده صحبت می‌کنم. آن‌ها تا قبل از بازی با استقلال تیم خوبی بودند و در کار گروهی و تیمی عالی ظاهر شده و خطرناک‌ترین تیم لیگ برتر به حساب می‌آمدند. در مصاف با استقلال کادر فنی آبی‌ها حریف را به حد کافی آنالیز کرده بود و همان‌طور که دیدیم خط حمله حریف از کار افتاده بود. با این اوصاف استقلال نسبت به قبل بهتر نشان داد.


* البته به نظر می‌رسد استقلال یک گل سالم به ثمر رساند؟
بله، متأسفانه کمک‌داور بازی اشتباه کرد و گل سالم صیادمنش را آفساید اعلام کرد. همین اشتباهات در پایان فصل، تیم‌ها را گرفتار می‌کند. اگر استقلال ۲ امتیاز بیشتر می‌گرفت الان شرایط متفاوتی را تجربه می‌کرد.


* به نظر شما تکنولوژی VAR (کمک‌داور ویدئویی) باید به لیگ برتر اضافه شود؟
صد درصد! درست است که اشتباهات داوری جزئی از بازی است، اما این اشتباهات زیاد شده و تأثیر زیادی در سرنوشت تیم‌ها دارد. به زعم بنده فدراسیون باید در اسرع وقت نسبت به نصب آن اقدام کند.


* به نظر شما شاگردان شفر در نیم‌فصل دوم می‌توانند جزو مدعیان باشند؟
در این تعطیلات نیاز به جذب بازیکنان خوب در چند پست وجود دارد تا این تیم برای نیم‌فصل دوم و همین‌طور لیگ قهرمانان آسیا آماده شود. در واقع آن‌ها باید تقویت شوند.


* در چه پست‌هایی نیاز به جذب به بازیکن وجود دارد؟
استقلال یک دفاع، یک هافبک بازیساز و یک مهاجم نیاز دارد. در مورد مهاجم هم منظور یک مهاجم باتجربه است وگرنه استقلال مهاجمان جوان و خوبی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: