کد خبر: ۷۹۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۲
با پایان نیم‌فصل و آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اسامی بازیکنان سرشناسی برای حضور در تیم‌های مختلف به گوش می‌رسد.
هافبک سابق آبی ها در راه بازگشت به استقلال؟!به گزارش خبرداغ ، با پایان نیم‌فصل و آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اسامی بازیکنان سرشناسی برای حضور در تیم‌های مختلف به گوش می‌رسد.  امید نورافکن، مدافع و هافبک سابق تیم استقلال که در ابتدای فصل به تیم شالروای بلژیک پیوست یکی از همین بازیکنان است و می‌تواند یکی از ستاره‌های نقل‌وانتقالات زمستانی هم باشد.

 

او که در حال حاضر در تمرینات تیم امید حضور دارد ضمن بیان این‌که فعلا قصد مصاحبه ندارد اعلام کرده که تکلیفش تا یک هفته دیگر مشخص خواهد شد. گفته می‌شود نورافکن در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد اما گویا بر سر راه این انتقال مشکلاتی وجود دارد. نورافکن که با شالروا قرارداد دارد برای پیوستن به استقلال با چالش دریافت رضایت‌نامه مواجه است. به نوشته خراسان، تیم بلژیکی معتقد است این انتقال به طور قرضی انجام شود اما استقلالی‌ها نورافکن را به شکل دائمی می‌خواهند و همین موضوع به نظر چالش اصلی بین 2 باشگاه است. با این وجود آنطور که نورافکن گفته در مدت یک هفته تکلیف تیم آینده او مشخص خواهد شد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: