کد خبر: ۷۹۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۹
مهاجم سرخ‌پوشان در حالی امشب تهران را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد که شایعاتی مبنی بر عدم بازگشتش به گوش می‌رسد.
مهاجم پرسپولیس امشب از ایـران می‌رود/ شاید برای همیشهبه گزارش خبرداغ ، گادوین منشا پس از بشار رسن اولین بازیکنی خواهد بود که ایران را ترک می‌کند.

 

مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌پوشان امشب تهران را به مقصد ایتالیا ترک می‌کند تا در تعطیلات سال نوی میلادی کنار خانواده‌اش باشد. این در حالی است که سرمربی پرسپولیس روز گذشته لیست بازیکنان مد نظر و همچنین لیست مازادش را به مدیریت باشگاه تحویل داد. در همین راستا شنیده می‌شود برانکو برای خالی کردن لیست خود برای جذب بازیکن جدید بزرگسال پس از احسان علوان‌زاده، نگاهش روی گادوین منشا است تا او را از لیست خارج کند. البته در ابتدای فصل هم صحبت‌هایی مبنی بر جدایی او از پرسپولیس شنیده می‌شد اما پنجره بسته نقل‌وانتقالات منجر شد تا او در جمع سرخ‌پوشان بماند.

 

این بازیکن نیجریه‌ای به عنوان یک مهاجم ثابت نتوانسته آمار گلزنی خوبی داشته باشد. از طرفی برانکو ظاهرا برای خط حمله خود مهاجم خارجی خوب می‌خواهد و در صورت جذب مهاجم جدید، منشا را از لیست خارج خواهد کرد. به نوشته ایلنا، با این حال باید دید که رفتن این مهاجم پرسپولیس از ایران با بازگشت همراه خواهد بود یا خیر.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: